Skriv dig op eller ring til os på +45 70 20 50 46
Med Geomatics Master Data Management (MDM)-løsninger er der sørget for jeres datakvalitet end-to-end, fra datavalidering til datavask og datatriggere. Valideringen af data sikrer korrekt oprettelse af jeres kunder, mens datavasken løbende ajourfører og vedligeholder databasen.
Sker der en ændring hos en af jeres kunder, har I mulighed for at bygge jeres egne datatriggere med data fra Geomatic. En fleksibel løsning, som bringer jer på forkant med udviklingen i forhold til jeres kunder.
I får effektivt opdateret jeres kundedata på både privatpersoner og virksomheder gennem Geomatics veldokumenterede API eller kundetilpassede og fuldautomatiserede datavask-setup. Processen bliver overskuelig, og I får det bedste fundament for jeres fremtidige forretning.
Korrekte og valide data kan ikke altid stå alene, og derfor kan I, i forbindelse med datavasken, få leveret KPI-rapporter. Disse rapporter indeholder nøgletal for datakvaliteten i jeres kundedatabase, så I bedre kan måle på jeres indsats og planlægge nye tiltag.
Hos Geomatic kan I få hjælp med data, der kan varslevæsentlige ændringer hos jeres kunder. Det er vigtigt, hvis ændringerne har betydning for jeres forretning, som for eksempel familier eller personer der flytter, telefonnumre der bliver skiftet, boliger der kommer til salg, nye meddelelser i Statstidende eller andre ændringer i husstanden, som er vigtige for jeres kundeforhold.
Med en datavask fra Geomatic baseret på oplysninger fra det Centrale Persondataregister (CPR) er jeres kundedata altid opdaterede. Det er både en forudsætning for jeres kundeanalyser og for GDPR-kravet om opdaterede data. Med abonnementet lever I derfor altid op til forordningens krav om, som dataansvarlig eller -behandler at holde sine data ajour på et sikkert grundlag.
Master Data Management sikrer jeres datakvalitet end-to-end