Skriv dig op eller ring til os på +45 70 20 50 46
Med conzoom® fra Geomatic får I en datadrevet segmenteringsmodel. På baggrund af register baserede data, officielle statistikker og kvalitative data, inddeler og beskriver klassifikationen danske husstande som forbrugere og borgere. Med conzoom® kommer I helt tæt på, uden at den enkelte person kan identificeres. conzoom® afdækker træk og tendenser, der giver jer en værdifuld viden og indsigt i danske forbrugeres adfærd, livsstil og demografiske forhold.
Med sin nemme og intuitive adgang til data og viden om danskerne, er conzoom® både interessant og lærerigt at arbejde med. Brug conzoom® når I udvikler jeres forretning og bygger jeres marked op.
Vil I gøre jeres kundesegmentering mere operationel uden at give køb på de kvalitative værdier i kommunikationen, er conzoom® det rette redskab. Ved hjælp af conzoom® kan I optimere og udvikle segmenteringen – og målrette jeres kommunikation med specifik viden om 39 forbrugertyper.
conzoom® giver jer mulighed for nemt og enkelt at identificere jeres kundepotentiale ud fra faktuelle data. Klassifikationen inddeler markedet i unikke målgrupper baseret på socioøkonomiske og geodemografiske data, så I får den bedste forudsætning for jeres markedssegmentering.
Geomatic Audience er vores online målgruppeplatform til leads, kunde- og markedssegmentering. Platformen giver jer mulighed for at tilgå og arbejde med data og leads og giver adgang til kortlægning og analyse af segmenter og kunder. I Geomatic Audience kan I anvende en lang række geografiske og demografiske kriterier til udvælgelse af præcise målgrupper til leadgenerering indenfor DM og TM.
En forbedring på over 30 % på udvalgte variable sammenlignet med traditionelle metoder. Dét er, hvad I kan forvente i den nyeste generation 6.0 af conzoom®, som har sin helt egen tilgang til systemerne i Danmarks Statistik. Forbedringen vil skinne igennem i jeres fremtidige analyser og modeller.
Når I har brug for værdifuld indsigt i bevægelsesmønstrene hos de enkelte typer af forbrugere, kan conzoom® lave kortlægningen for jer. conzoom® bruger data fra danske teleselskaber, så I bliver i stand til at kortlægge jeres kunder på tid og sted.
Jo bedre I kan målrette jeres markedsføring jo større er chancen for at I rammer rigtigt. conzoom® indarbejder holdningsbaseret data fra TNS Gallup, som kommer jer tilgode, når I skal udvikle vedkommende budskaber til nuværende og potentielle kunder.
Conzoom® afdækker træk og tendenser til værdifuld viden og indsigt i danske forbrugeres adfærd, livsstil og demografiske forhold