Skrevet af: Martin K. Glarvig, Founder & Data Visionary
Det er dagen, vi har ventet på. Dagen, hvor den forordning, du har arbejdet benhårdt på at implementere, træder i kraft. Lad os fejre det!
Vi har længe talt om, hvad GDPR er, hvordan vores samtykkeerklæringer og procedurebeskrivelser skal se ud, eller hvornår data er beskyttet godt nok. Ikke at det ikke stadig er vigtigt, men trænger du ikke også til lidt perspektiv på paragrafferne?
Derfor indbyder Geomatic, Dansk Markedsføring og Dansk Erhverv til GDPR-release-lounge med visionære talks fra nøglepersoner, hvis perspektiv du skal kende, og ideelle netværksrammer med ligesindede marketingschefer, CRM-ansvarlige og kundedata-kyndige
Jazztrioen er booket, og cocktailkortet er spækket med lækre gin-baserede forfriskninger (hvad er der mon i en Retten til at blive glemt?), så du i behagelige omgivelser kan møde dine branchekolleger og debattere perspektiver og pointer fra de spændende talks
Få input til, hvordan du kan fortsætte jeres GDPR-arbejde efter den 25. maj – på en måde så det giver jer større sikkerhed, nemmere nytteværdi og bedre beslutninger… og naturligvis også understøtter jeres forretning
Vi lægger ud kl. 15:00 og er færdig et par timer senere, når vi har hørt korte, skarpe talks fra blandt andre Danmarks nyeste professor, Thomas Hildebrandt, forbrugernes formand, Anja Philip, Advokat i Dansk Erhverv, Martin Jørgensen, Dansk Markedsførings direktør, Thomas Wahl og Geomatics stifter Martin K. Glarvig
Fredag 25. maj fra kl. 15.00
Geomatic
Sankt Gertruds Stræde 10
1129 København
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.