Fremtidens kunderelationer: Få indsigter på baggrund af data og udnyt dem

Del artikel:

Tilmeld dig Morgenbriefet den 8. august hos Subsero og få inspiration til, hvordan du med indsigter skabt på baggrund af data, kan optimere dine indsatser både on- og offline. 

 

Værdifuld viden om kunderne er i høj kurs, og jo mere viden du har om dine kunder, desto større chance har du for at fremstå aktuel og relevant i din markedsføring. Sagt på en anden måde: Systematisk brug af data er den sikre vej til at skabe og optimere på indsigtsbaserede oplevelser i den digitale kunderejse.

 

Men hvordan henter man data om sine kunder, og hvordan udnytter man mest effektivt data til at skabe relevante, kreative kampagner, der når ud? Det får du et effektivt og meget anvendeligt bud på til morgenbriefet.

 

Hør om, hvordan du bedst muligt og mest effektivt kommer i gang med at anvende data til at skabe indsigter, som kan gøre dig langt mere relevant og personlig i din kundedialog. 

 

Geomatics Tania Holm Linke udfolder, hvor meget viden, du kan få om dine kunder ud fra en adresse, og Subseros Nicolai Mariegaard viser, hvordan du med denne indsigt skaber fremtidens kundeoplevelser.

  • 2018-09-27 08:30:00

    Kaffe & Networking

  • 2018-09-27 09:00:00

    Skab fremtidens kundeoplevelser

  • 2018-09-27 09:30:00

    Så meget kan vi fortælle ud fra dine kunders adresse

  • 2018-09-27 10:15:00

    Spørgsmål og diskussion

  • 2018-09-27 10:30:00

    Tak for i dag