Vi skaber indsigt, der kan mærkes på bundlinjen

Databaserede beslutninger er vigtige, når man ønsker effektivitet og præcision. Vi har arbejdet med registerdata i 16 år og hjulpet et væld af virksomheder med at vælge de rigtige datakilder og variable til at skabe brugbare analyser

Data blending

Du får det bedste beslutningsgrundlag med et 360º indblik i dine kunder. Det får du, når du kombinerer dine kundedata med relevante eksterne data, og dermed får mere gennemarbejdede segmenteringsmodeller med mere præcise inddelinger. Vi guider dig til at blende de mest relevante data og udvikler både deskriptive og prædiktive modeller, der tager afsæt i jeres forretningsmål

Geomatics datakatalog

Gå på opdagelse i det digitale katalog, der viser det hyppigst anvendte udsnit af vores mere end 800 variable

Læs mere

Geomatic plug-in

Berig dine egne data med vores datasæt, mens du stadig arbejder i dit eget Alteryx-miljø med vores plug-in

Læs dokumentationen

Geomatic Analytics Gallery

Besøg vores galleri af analyse-apps, der hurtigt og let får dig i gang med analyser af dine kunder

Gå til galleriet

"Prioritering af emner ud fra modellerne har ikke alene været med til at løfte kontaktraten og gennemsnitssalget pr. kunde men også sikret en bedre lønsomhed på de nye kunder"

- Jørgen Thau, Tryg
keyboard_arrow_rightLæs casen

Modellering

Vores modeller giver dig indsigt i dit marked, så du kan være på forkant med kundernes præferencer og målrette salgs- og marketingindsatser mod de mest lønsomme segmenter 

 

Vi tilbyder både generiske modeller, hvor du hurtigt får et godt overblik over dine kunder, og skræddersyede algoritmer og analyser, der tilpasses lige netop din forretning og de spørgsmål, du søger svar på

 

Machine Learning

Vi benytter Machine Learning til at finde mønstre i dine data kombineret med vores. Med det opstiller vi prædiktive modeller til

• Churn prediction

• Kryds- og opsalgspotentiale

• Differentieret kommunikation

Kend værdien af dine kunder

En analyse af kundeværdi giver dig indsigt i dine kundesegmenter baseret på deres købsadfærd. Du får et databaseret udgangspunkt for at afklare

• Kundernes købemønstre

• Kundernes karakteristika inddelt i værdisegmenter

Læs mere

Områdeanalyse

Med udgangspunkt i adresserne på dine fysiske butikker og et forhåndsdefineret opland, finder vi segmenterne i dine butiksoplande, så du kan tilpasse butikskoncept, vareudbud og markedsføring

Læs mere

"I Coop giver big data os mulighed for, at vi kan få et samlet billede af alle de kunder, der kommer til at handle i vores butikker og derfor kan vi også bedre forsyne dem med de varer, som passer til netop dette område"

- Erhard Nielsen, Coop
keyboard_arrow_rightLæs casen

Segmentering

Segmentering er ikke bare lønsomt, men forretningsskabende, når segmenterne er databaserede og operationaliserbare. Vi bearbejder dine data og giver dig nye indsigter i kunder og marked, både deskriptivt og prædiktivt

 

Vi hjælper dig til at nå dine målgrupper på lige præcis den platform, de benytter og leverer indsigterne, der kan identificere de relevante salgsargumenter til målgruppen

conzoom®

conzoom® rummer 36 databaserede segmenter, som giver dig indsigt i dine kunder, styrker din markedsanalyse og optimerer din markedsføring - og findes i hele Norden

Læs mere

Leads til DM/TM

Vi leverer kvalitetssikrede leads, så du får fuldt udbytte af din markedsføring og rammer den rette modtager målrettet og præcist

Læs mere

Skræddersyede segmenter

Vi hjælper jer med at identificere og beskrive det antal segmenter, I har behov for og som giver mening i jeres arbejde

Læs mere

Skal vi hjælpe dig?

Skriv dig op eller kontakt Oliver Newton direkte og hør mere om, hvordan du får indsigt, der kan mærkes på bundlinjen

Oliver Newton portrait

Oliver Newton

Key Account Manager

+45 5183 9125

Linkedin

Tilmeld dig vores nyhedsbrev