Leads til DM, TM & SoMe

Vores kundeemner løfter din konverteringsrate

Dine DM- og TM-kampagner kan skabe gode resultater og høje salgsrater, men gøres det ikke på en optimeret måde, kan det også være ineffektivt og dyrt i forhold til afkastet på salgsindsatsen. Hos os bliver dine emner segmenteret ud fra kvantitative data, der løfter potentialet i hvert enkelt lead, du kontakter. Vi tilbyder tre typer af optimerede lead set-ups, der alle har det tilfælles, at de er kvalitetssikrede af os, og kan implementeres på tværs af kanaler, så du får en større effekt. Alle tre løfter din konverteringsrate mærkbart, og du kan være i gang allerede i morgen - godt for dit salg og godt for din bundlinje

 

Alle vores leads er kvalitetssikrede

Alle leads fra os er kvalitetssikrede; vi sikrer bl.a. at dine leads ikke står på Robinsonlisten (privatpersoner) eller er reklamebeskyttede (virksomheder), og vi arbejder løbende på at minimere risikoen for, at vores database ikke rummer børn og unge, døde eller fratrådte personer. Det er alt sammen faktorer, du som virksomhed har et juridisk ansvar for at undgå, så gør det let for dig selv ved at købe kundeemner, der tager højde for det. Så undgår du også klager og potentielt dårlig omtale

 

Vores ekspertise er din fordel

Vi har igennem årene hjulpet mange virksomheder, der benytter direct- og telemarketing, og vi forstår vigtigheden af at kunne levere den rette type leads af den rette kvalitet på det tidspunkt, hvor vores kunder har behov for dem. Vi hjælper dig også med at være compliant, vejleder om det gode kampagne- og segmenteringssetup og hjælper dig med at svare på modtagernes spørgsmål

Vores 3 lead set-ups

1. Standard leads

Med databaseret segmentering og fokus på de værdisegmenter, der er relevante for jeres virksomhed, kan I målrette jeres næste kampagne til præcis de kunder, som kunne være interesseret i jeres produkt. Med vores standard leads får du kvalitetssikrede leads, der kan være segmenteret ud fra lige præcis de variable, der definerer din målgruppe. Er du i tvivl om, hvad der karakteriserer din målgruppe, kan du starte med en Geomatic Insight Report og få værdifuld indsigt i profilen på dit nuværende kundeunivers

 

Du kan bl.a. få segmenteret dine leads ud fra

conzoom®

conzoom® rummer 36 databaserede segmenter, som giver dig indsigt i dine kunder, styrker din markedsanalyse og optimerer din markedsføring - og findes i hele Norden

Læs mere

Variable

Gå på opdagelse i det digitale katalog med det hyppigst anvendte udsnit af variable, og opdag, hvor mange parametre, der kan segmenteres ud fra, alt efter dit segmenteringsbehov

Læs mere

2. Advanced leads

Din forretning er unik, og det er dine kundesegmenter også. Med advanced leads kan vi skabe et skræddersyet emneunivers, hvor vi udarbejder en score ud fra de parametre, der er vigtige for din forretning. Det kan være dine bedste kunders tvillinger, eller det kan være emneuniverser, der bygges op af de unikke parametre, du vælger ved hjælp af prædiktive modeller

 

Vi arbejder med to metoder: En prædiktiv model og en ekspertmodel. Begge modeller opbygges ved hjælp af de variable, du bestiller og vi beregner derefter en score

Advanced leads med en prædiktiv model

En prædiktiv model kan bygges, hvis du har et kendt mål-parameter, der skal scores på eller du har viden om, hvem der konverterer og hvem, der ikke gør fra tidligere kampagner. Det kan være, at nogle segmenter kan udelukkes, mens andre skal dyrkes. I den prædiktive model indlejrer vi alle vores data - gerne i kombination med dine, hvor det giver mening - i en beregning af, hvilke emner, der har størst sandsynlighed for at have interesse i dit produkt

 

Med en prædiktiv model sikrer vi, at dit emneunivers ikke indskrænkes, men optimerer det, så irrelevante leads frasorteres

Advanced leads med en ekspertmodel

En ekspertmodel er også en prædiktiv model og opbygges, når der ikke er et kendt mål-parameter at score på, men modellen i stedet opbygges ud fra de variable, vi forventer påvirker en bestemt adfærd og derved opbygger et "best guess". At et parameter er ukendt kan enten skyldes, at den variabel, du gerne vil score ud fra, ikke findes i et nationalt register, eller ikke kan tilgås i en høj nok kvalitet. Men der kan være andre variable, der kan kvalificere en segmentering på alder, fx fornavnsanalyse

 

Med en ekspertmodel udvider vi dit emneunivers uden at fylde det med irrelevante leads

Kun fem uger fra model til implementering af advanced leads

Det tager typisk fem uger at bygge en model fra de relevante variable er identificerede til dit nye emneunivers er klar til brug i enten vores selvbetjeningsløsning conzoom®select eller til implementering i de leverancer, vi eller dit bureau leverer til dig

 

For at sikre modellens aktualitet, anbefaler vi en kvartalsvis opdatering ud fra en champion-/challenger-tilgang, så din score altid er relevant. Det kan vi gøre ved løbende at monitorere og videreudvikle på alle led i din værdikæde, så du kan optimere kontaktrate, bookingrate og i sidste ende profitten

3. Kvalitetssikring af affiliate leads

Køber I affiliate leads ude i byen, så lad os kvalitetssikre dem. En kvalitetssikring består både af en validering af, at det navn, telefonnummer og evt. adresse, I har købt, er korrekt og tilhører en person, der har status som "aktiv" i CPR. Vi kan også score dine affiliate leads ud fra en segmenteringsmodel eller berige dem med vores variable, fx conzoom®, der sikrer, at du kun bruger ressourcer på den del af emneuniverset, dit budskab er relevant for

Sådan får du adgang

Self-service udtræk på conzoom®select

Både standard og advanced leads kan trækkes via vores selvbetjeningsplatform conzoom®select, hvor du selv skaber dine emneudvalg, uploader stop- eller permission-filer og kan trække leads ud med blot få klik

Self-service berigelse via Geomatic Analytics Gallery

Via Geomatic Analytics Gallery kan du berige emner med data om voksenindikator, kviktjek-status, Robinson-person, Robinson-adresse, primær og sekunder mobilnr., primær og sekundær fastnetnr., køn, phone type

Få dem leveret dag-til-dag via FTPs- eller SFTP-server

Vi kan selvfølgelig også trække dine leads for dig, og vi leverer dag-til-dag - klar til import i dine systemer. Vi leverer altid data sikkert via FTPs- eller SFTP-server, og vi kan tage højde for dine stop- eller permissionfiler

Få markedets bedste leads til din DM, TM & SoMe

Skriv dig op eller kontakt Oliver Newton direkte for at bestille dine leads

Oliver Newton portrait

Oliver Newton

Key Account Manager

+45 5183 9125

Linkedin

Er du ikke tilmeldt vores nyhedsbrev endnu?

Måske vil du også finde disse sider interessante