Leads til DM, TM & SoMe

Få leads, der løfter din konverteringsrate og kvalificerer dit prospect universe. Vi trækker leads, der konverterer fra officielle, kvalitetssikrede registre, og vi kan segmentere dem ud fra talrige data og modeller, der bidrager til at løfte potentialet i hvert enkelt lead, du kontakter

Vores kundeemner løfter din konverteringsrate

Et lead skal jo helst give forretning. Direct marketing kan skabe gode resultater og høje salgsrater, men gøres det ikke på en optimeret måde, kan det også være ineffektivt og dyrt i forhold til afkastet på salgsindsatsen. Vi leverer tre typer af optimerede lead set-ups, der alle har det tilfælles, at de er kvalitetssikrede af os, og kan implementeres på tværs af kanaler, så du får en større effekt. Alle tre løfter din konverteringsrate mærkbart, og du kan være i gang allerede i morgen - godt for dit salg og godt for din bundlinje

Tag mig direkte til kontakt og bestilling af leads

Alle vores leads er kvalitetssikrede

Vi har solgt leads til markedsføring igennem mange år, og det gør vi altid med udgangspunkt i gældende lovgivning. Derfor følger der naturligvis rådgivning med, når vi sælger leads, så vi sikrer, at du får de helt rigtige emner til lige netop den kampagne, du planlægger

 

Uanset hvilken type leads, du vælger, kan du være sikker på, at leads fra os er kvalitetssikrede, og data bliver trukket fra teledata og CVR; vi sikrer bl.a. at dine leads ikke står på Robinsonlisten (privatpersoner) eller er reklamebeskyttede (virksomheder), og vi arbejder løbende på at minimere risikoen for, at vores database ikke rummer børn og unge, døde eller fratrådte personer. Det er alt sammen faktorer, du som virksomhed har et juridisk ansvar for at undgå, så gør det let for dig selv ved at købe kundeemner, der tager højde for det. Så undgår du også klager og potentielt dårlig omtale

Standard leads

Direct mail og telemarketing kan skabe gode resultater og høje salgsrater, men det kan også være ineffektivt og dyrt i forhold til afkastet på salgsindsatsen. Det kan for eksempel skyldes, at jeres kundeemner er udvalgt tilfældigt, i en for bred målgruppe eller en upræcis geodemografi. Er du i tvivl om, hvad der karakteriserer din målgruppe, kan du starte med en Geomatic Insight Report og få værdifuld indsigt i profilen på dit nuværende kundeunivers

 

Det er elementer, der påvirker jeres kampagnes lønsomhed, fordi omkostningerne er unødvendigt høje. Med databaseret segmentering og fokus på de værdisegmenter, der er relevante for jeres virksomhed, kan I målrette jeres næste kampagne til præcis de kunder, som kunne være interesseret i jeres produkt. Med vores standard leads får du kvalitetssikrede leads, der kan være segmenteret ud fra lige præcis de variable, der definerer din målgruppe

 

Du kan bl.a. få segmenteret dine leads ud fra

conzoom®

conzoom® rummer 36 databaserede segmenter, som giver dig indsigt i dine kunder, styrker din markedsanalyse og optimerer din markedsføring - og findes i hele Norden

Læs mere

Variable

Gå på opdagelse i det digitale katalog med det hyppigst anvendte udsnit af variable, og opdag, hvor mange parametre, der kan segmenteres ud fra, alt efter dit segmenteringsbehov

Læs mere

"Vi oplevede en salgsrate, der var fem gange så høj, når vi segmenterede ved hjælp af blandt andet conzoom®data, sammenlignet med at ringe ud til tilfældige"

- Jonas Nørgaard, Data Scientist, Berlingske
keyboard_arrow_rightLæs casen

Advanced leads

Din forretning er unik, og det er dine kundesegmenter også. Med advanced leads kan vi skabe et skræddersyet emneunivers, hvor vi udarbejder en score ud fra de parametre, der er vigtige for din forretning. Det kan være dine bedste kunders tvillinger, eller det kan være emneuniverser, der bygges op af de unikke parametre, du vælger ved hjælp af prædiktive modeller

 

Vi arbejder med to metoder: En prædiktiv model og en ekspertmodel. Begge modeller opbygges ved hjælp af de variable, du bestiller og vi beregner derefter en score

Advanced leads med en prædiktiv model

En prædiktiv model kan bygges, hvis du har et kendt mål-parameter, der skal scores på eller du har viden om, hvem der konverterer og hvem, der ikke gør fra tidligere kampagner. Det kan være, at nogle segmenter kan udelukkes, mens andre skal dyrkes. I den prædiktive model indlejrer vi alle vores data - gerne i kombination med dine, hvor det giver mening - i en beregning af, hvilke emner, der har størst sandsynlighed for at have interesse i dit produkt

 

Med en prædiktiv model sikrer vi, at dit emneunivers ikke indskrænkes, men optimerer det, så irrelevante leads frasorteres

Advanced leads med en ekspertmodel

En ekspertmodel er også en prædiktiv model og opbygges, når der ikke er et kendt mål-parameter at score på, men modellen i stedet opbygges ud fra de variable, vi forventer påvirker en bestemt adfærd og derved opbygger et "best guess". At et parameter er ukendt kan enten skyldes, at den variabel, du gerne vil score ud fra, ikke findes i et nationalt register, eller ikke kan tilgås i en høj nok kvalitet. Men der kan være andre variable, der kan kvalificere en segmentering på alder, fx fornavnsanalyse

 

Med en ekspertmodel udvider vi dit emneunivers uden at fylde det med irrelevante leads

Kun fem uger fra model til implementering

Det tager typisk fem uger at bygge en model fra de relevante variable er identificerede, til dit nye emneunivers er klar til brug i enten vores selvbetjeningsløsning, conzoom®select eller til implementering i de leverancer, vi eller dit bureau leverer til dig

 

For at sikre modellens aktualitet, anbefaler vi en kvartalsvis opdatering ud fra en champion-/challenger-tilgang, så din score altid er relevant. Det kan vi gøre ved løbende at monitorere og videreudvikle på alle led i din værdikæde, så du kan optimere kontaktrate, bookingrate og i sidste ende profitten

Brug samme leads på tværs af kanaler og få større effekt

Implementér de leads, vi leverer til dig, i dine kampagner på de sociale medier og styrk dit kommunikationstryk på din målgruppe. Det eksponerer dit budskab til målgruppen klarere og hyppigere og højner sandsynligheden for, at de husker dig. Vi guider dig i reglerne for at bruge teledata til markedsføring på sociale medier

Træk selv dine leads med conzoom®select

Både standard og avanced leads kan trækkes via vores selvbetjeningsplatform conzoom®select, hvor du selv skaber dine emneudvalg, uploader stop- eller permissionfiler og kan trække leads ud med blot få klik, som du ved er kvalitetssikrede og frasorterede Robinsonlisten. Vi kan selvfølgelig også trække dine leads for dig, og vi leverer dag-til-dag

Kvalitetssikring af affiliate leads

Køber I affiliate leads ude i byen, så lad os kvalitetssikre dem. En kvalitetssikring består både af en validering af, at det navn, telefonnummer og evt. adresse, I har købt, er korrekt og tilhører en person, der har status som "aktiv" i CPR. Vi kan også score dine affiliate leads ud fra en segmenteringsmodel eller berige dem med vores variable, fx conzoom®, der sikrer, at du kun bruger ressourcer på den del af emneuniverset, dit budskab er relevant for

Få markedets bedste leads til din DM, TM & SoMe

Skriv dig op eller kontakt Oliver Newton direkte for at bestille dine leads

Oliver Newton portrait

Oliver Newton

Key Account Manager

+45 5183 9125

Linkedin

Tilmeld dig Geomatics nyhedsbrev

Måske vil du også finde disse sider interessante