
Geomatic Online
Sammen med AudienceProject kobler vi digital målgruppeopbygning og segmentering baseret på de offline kunde- og registerdata, der kan være svære at identificere udelukkende baseret på online adfærd
Digitale audiences med offline data
Med Geomatic Online er det muligt at identificere de kommercielt efterspurgte variable, som er stærke offline og som kan genskabes online med en høj validitet. Dermed er det muligt at målrette sin kommunikation mod de samme segmenter digitalt og offline. Geomatic Online er derfor et godt værktøj i din omnichannel marketing
Adgang til offline variable, der er svære at identificere online
Ved at identificere bopælsadressen online kan vi skabe deterministiske data og anvende disse til at skabe probabilistiske audiences ved at lave tvillingeanalyser på onlinedata, og skabe audiences baseret på vores offline variable; conzoom®type og gruppe, boligtype og ejerforhold, boligens estimerede handelsværdi, sandsynligheden for, at der bor en sommerhusejer på adressen eller at privat professionel med CVR-nummer på sin private bopælsadresse, eller kundespecifikke bespoke audiences
Alle vores data knytter sig til en fysisk adresse, og vi kan på den måde sige en masse om hver enkelt privat husstand i Danmark, når bare vi kender den fysiske adresse. I samarbejde med det digitale bureau AudienceProject har vi fundet en metode til, hvordan vi med stor sandsynlighed kan identificere bopælsadressen på et emne, som bevæger sig online
Når vi har identificeret bopælsadressen, kender vi bopælsadressens conzoom®type og gruppe, boligtype, ejerboligers estimerede handelsværdi, sandsynligheden for, at der bor en sommerhusejer på adressen, og om vi har fat i en privat erhvervsdrivende (CVR-nummer registreret på privatadressen). Alt dette ved vi fra data, som ligger i offentlige datakilder og egne modeller, og det er disse data, som danner grundlag for de audiences, vi tilbyder sammen med AudienceProject i Geomatic Online
Geomatics datakatalog tæller i dag over 800 variable, i Danmark alene, som kan knyttes til en fysisk adresse. Med Geomatic Online har vi identificeret de kommercielt hyppigst efterspurgte variable, som er stærke offline, og gjort dem tilgængelige online. Fælles for disse variable er, at de er svære at identificere online ud fra adfærd alene med en tilfredsstillende validitet
Disse standardvariable kan du vælge i Geomatic Online
Variable
Sommerhusejer
Husejer
Etagebolig
CVR på privatadressen/privat erhvervsdrivende
Boligpris +3 mio. (Høj)
Boligpris 1,5-3 mio. (Mellem)
Boligpris under 1,5 mio. (Lav)
A Velfunderede husejere
B Komfort og hygge
C Livet på landet
D Velhavere
E Urban mangfoldighed
F Vid og velstand
G Seniorer
I Provinsliv
A1 Overskud i hverdagen
A2 Aktive børnefamilier
A3 Gyldne hjem
A4 Lykkesmed
A5 Familien Danmark
B3 Plads i reden
C4 Par i hjerter
D1 Formue og formåen
D3 Guldkant på tilværelsen
E3 Hjerterum
E5 Familiebånd
I4 Livets gang
Dine skræddersyede segmenter kan selvfølgelig også lægges ind i Geomatic Online
Vi udbyder Geomatic Online i samarbejde med AudienceProject