Geomatic Online 

Sammen med AudienceProject kobler vi digital målgruppeopbygning og segmentering baseret på de offline kunde- og registerdata, der kan være svære at identificere udelukkende baseret på online adfærd

Digitale audiences med offline data

Med Geomatic Online er det muligt at identificere de kommercielt efterspurgte variable, som er stærke offline og som kan genskabes online med en høj validitet. Dermed er det muligt at målrette sin kommunikation mod de samme segmenter digitalt og offline. Geomatic Online er derfor et godt værktøj i din omnichannel marketing

Adgang til offline variable, der er svære at identificere online

Ved at identificere bopælsadressen online kan vi skabe deterministiske data og anvende disse til at skabe probabilistiske audiences ved at lave tvillingeanalyser på onlinedata, og skabe audiences baseret på vores offline variable; conzoom®type og gruppe, boligtype og ejerforhold, boligens estimerede handelsværdi, sandsynligheden for, at der bor en sommerhusejer på adressen eller at privat professionel med CVR-nummer på sin private bopælsadresse, eller kundespecifikke bespoke audiences

 

Alle vores data knytter sig til en fysisk adresse, og vi kan på den måde sige en masse om hver enkelt privat husstand i Danmark, når bare vi kender den fysiske adresse. I samarbejde med det digitale bureau AudienceProject har vi fundet en metode til, hvordan vi med stor sandsynlighed kan identificere bopælsadressen på et emne, som bevæger sig online

 

Når vi har identificeret bopælsadressen, kender vi bopælsadressens conzoom®type og gruppe, boligtype, ejerboligers estimerede handelsværdi, sandsynligheden for, at der bor en sommerhusejer på adressen, og om vi har fat i en privat erhvervsdrivende (CVR-nummer registreret på privatadressen). Alt dette ved vi fra data, som ligger i offentlige datakilder og egne modeller, og det er disse data, som danner grundlag for de audiences, vi tilbyder sammen med AudienceProject i Geomatic Online

 

Geomatics datakatalog tæller i dag over 800 variable, i Danmark alene, som kan knyttes til en fysisk adresse. Med Geomatic Online har vi identificeret de kommercielt hyppigst efterspurgte variable, som er stærke offline, og gjort dem tilgængelige online. Fælles for disse variable er, at de er svære at identificere online ud fra adfærd alene med en tilfredsstillende validitet

 

Disse standardvariable kan du vælge i Geomatic Online

Variable

Sommerhusejer

Husejer

Etagebolig

CVR på privatadressen/privat erhvervsdrivende

Boligpris +3 mio. (Høj)

Boligpris 1,5-3 mio. (Mellem)

Boligpris under 1,5 mio. (Lav)

conzoom®grupper

A Velfunderede husejere

B Komfort og hygge

C Livet på landet

D Velhavere

E Urban mangfoldighed

F Vid og velstand

G Seniorer

I Provinsliv

conzoom®typer

A1 Overskud i hverdagen

A2 Aktive børnefamilier

A3 Gyldne hjem

A4 Lykkesmed

A5 Familien Danmark

B3 Plads i reden

C4 Par i hjerter

D1 Formue og formåen

D3 Guldkant på tilværelsen

E3 Hjerterum

E5 Familiebånd

I4 Livets gang

Dine skræddersyede segmenter kan selvfølgelig også lægges ind i Geomatic Online

Vi udbyder Geomatic Online i samarbejde med AudienceProject

Få adgang til online audiences segmenteret med offline data

Skriv dig op eller ring til os på +45 7020 5046 og bestil Geomatic Online

Får du ikke vores nyhedsbrev?

Måske vil du også finde disse sider interessante