Finske data

Vi har grupperet det hyppigst anvendte udsnit af vores mere end 800 variable i dette datakatalog efter hvilke udfordringer, de kan være med til at løse for din forretning. Vælg et tema og se, hvor meget viden, du kan lægge til dine egne kundedata. Ser du ikke den variabel, du er på udkig efter, så kontakt os

Geomatics datakataloger

Dit arbejde med data skal spille en værdiskabende rolle i din forretning. I vores datakatalog kan du hente viden og inspiration til, hvilken indsigt, du kan opnå om dine kunder og dit marked, både når dit formål er optimering af markedsføringen eller en markeds- eller kundeanalyse, så du kan optimere dine produkter, prissætning, segmentering etc. 

Læs om, hvordan vi arbejder med data, diskretionering og klynger

 

Se datakatalogerne for de andre nordiske lande

Brug for hjælp til dataarbejdet?

Rådgivning om data, kundesegmentering og datadrevet marketing

Databaserede beslutninger er vigtige, når man ønsker effektivitet og præcision. Vi har arbejdet med registerdata i 16 år og hjulpet et væld af virksomheder med at vælge de rigtige datakilder og variable til at skabe brugbare analyser

 

Vi rådgiver om data, dataanalyse, data blending, datavisualisering, dataetik og besvarer juridiske spørgsmål om brugen af persondata

 

Data blending

Du får det bedste beslutningsgrundlag med et 360° indblik i dine kunder. Det får du, når du kombinerer dine kundedata med relevante eksterne data og dermed får mere gennemarbejdede segmenteringsmodeller med mere præcise inddelinger

 

Vi guider dig til at blende de mest relevante data og udvikler både deskriptive og prædiktive modeller, der tager afsæt i jeres forretningsmål

 

keyboard_arrow_rightKontakt os

Ny analyse: B2C-virksomhedernes indsamling og brug af data

154 respondenter fra danske og svenske B2C-virksomheder har svaret på 20 spørgsmål om deres indsamling og brug af data, der relaterer sig til deres kunder. Læs analysen og benchmark din egen virksomhed på spørgsmål som vigtigheden af data, indsamling og ikke mindst din organisations brug af data

 

keyboard_arrow_rightLæs mere

Segmenterede adresser til kampagner

Direct marketing og telemarketing kan skabe gode resultater og høje salgsrater, men det kan også være ineffektivt og dyrt i forhold til afkastet på salgsindsatsen. Det kan for eksempel skyldes, at jeres kundeemner er udvalgt tilfældigt og derfor ikke er en del af jeres definerede målgruppe

 

Vi kan segmentere adresser ud fra

conzoom®

conzoom®Finland rummer 31 databaserede segmenter, som giver dig indsigt i dine kunder, styrker din markedsanalyse og optimerer din markedsføring - og findes i hele Norden

Læs mere

Data

Alle de variable, du ser i kataloget ovenfor, kan bruges til at udvælge lige netop den målgruppe, du vil ramme

Gå til datakataloget

Få hjælp til dataarbejdet

Skriv dig op eller kontakt Tania Holm Linke direkte for rådgivning og bestilling af data til dit projekt

Tania Holm Linke portrait

Tania Holm Linke

Senior Consultant

+45 6043 3083

Linkedin

Tilmeld dig Geomatics nyhedsbrev