Orientering om ændringer hos Geomatic

Geomatic foretager større ændringer i vores strategi, og dermed tilpasser vi vores organisation.

Del artikel:

Vi har i de seneste år haft fokus på at være aktive i markedet ved vores opsøgende salg målrettet udvalgte brancher. Vi vil fortsat være aktive, men det vil fremover primært ske gennem et styrket netværk af samarbejdspartnere, der vil møde nye kunder inden for hver deres fag- og kompetenceområde. Således vil Geomatic arbejde mere i back-end og sikre leverancer og support til såvel eksisterende kunder som samarbejdspartnere.

 

Vi står over for et år med store forandringer, herunder også i datalandskabet. Etablerede datakilder som ejendomsdata gennemgår store forandringer, teledata vil skifte hænder, når vi fremover selv vil indsamle og bearbejde dem, og mange nye datasæt skal udforskes og implementeres. Vi vil med andre ord blive endnu mere specialiserede, måske endnu mere nørdede, som I oprindeligt kendte os.

 

Hvad betyder det for kunder og samarbejdspartnere?

Inden for de næste tre måneder forventer vi, at ændringerne er fuldt implementeret. Vores kunders og samarbejdspartneres nuværende key account manager vil fortsæt være der frem til og med juni måned. Efter sommerferien vil kontakten primært ske gennem vores nyoprettede salgssupport team samt vores data-specialister.

 

Vi ser frem til at sætte endnu flere af samfundets data i spil og glæder os over et fortsat stærkt samarbejde med kunder og samarbejdspartnere.