Derfor bør data være fundamentet i jeres kundesegmentering

Kunder af i dag efterspørger individuelt tilpassede løsninger og indhold. Og de konverterer kun, når deres ønsker og behov imødekommes.

For jer - som virksomhed - betyder det, at dyb kundeindsigt er alfa omega. Det er nemlig kun, når I har en solid forståelse af, hvem jeres kunder er, at I for alvor kan målrette alt lige fra marketing, kommunikation og produktudvalg til den enkelte.

Når I så kender jeres kunder og retter jeres produkter, ydelser og marketing ind efter kundernes behov, jamen så er der også stor sandsynlighed for, at de også køber lige netop jeres produkt.

Del artikel:

Sagt anderledes handler salg i dag om at lave værdiskabende segmentering. Men, hvordan opnår man bedst den indsigt, der lægger bag valid segmentering?

Det gør man ifølge Geomatic ved hjælp af data. Som data- og analysehus specialiserer Geomatic sig i data science og data management-løsninger, der muliggør, at al den personlige data, som en kunde afgiver, kan anvendes på bedste mulig vis i jeres forretning i kombination med data fra offentlige registre, suveydata med videre.

Læs hele artiklen