Nyheder

  • Politikere, hjælp os med at undgå børn!

    Ingen annoncører forsøger bevidst at bryde markedsføringsloven og ramme børn med uanmodet markedsføring, påpeger denne klummeskribent. Som det er i dag, kan det bare ikke undgås. Der er dog to muligheder for at ændre på den sag – hvis politikerne vil.

    Læs mere
  • Geomatic bag ny metode til at undgå børn i uanmodet markedsføring

    Det er muligt at bygge en validerings-algoritme, der med udgangspunkt i offentligt tilgængelige data kan sandsynliggøre, om en person i telefonbogen er voksen eller ej, lyder det fra Geomatic.

    Læs mere
  • Geomatic henter ny salgschef i Ericsson til at sætte fokus på væksten

    Det bliver den 52-årige Frank K. Nielsen, der med en baggrund som global engagement lead i Ericsson, kommer til at stå i spidsen for Geomatics salgsteam, hvor et øget kundefokus og strategisk salgsledelse skal sætte fokus på væksten i det danske data- og analysehus.

    Læs mere
  • Nu kan du målrette dine online kampagner mod conzoom®typer og andre Geomatic segmenter

    I et nyt strategisk samarbejde mellem market-research virksomheden AudienceProject og data- og analysehuset Geomatic danner to af de største spillere på det danske datamarked fælles front for at udvikle nye muligheder for den datadrevne marketer med et nyt produkt: Geomatic Online, med det formål at kunne gøre det muligt i langt højere grad at bringe offlinedata i spil når man markedsfører sig online

    Læs mere
  • Manglende sletning af personoplysninger kan medføre bøde efter GDPR

    Datatilsynet indstiller møbelvirksomheden ID design til en bøde på 1,5 mio kr. for manglende sletning af oplysninger om ca. 385.000 kunder

    Læs mere