Nyheder

  • Nu kan du målrette dine online kampagner mod conzoom®typer og andre Geomatic segmenter

    I et nyt strategisk samarbejde mellem market-research virksomheden AudienceProject og data- og analysehuset Geomatic danner to af de største spillere på det danske datamarked fælles front for at udvikle nye muligheder for den datadrevne marketer med et nyt produkt: Geomatic Online, med det formål at kunne gøre det muligt i langt højere grad at bringe offlinedata i spil når man markedsfører sig online

    Læs mere
  • Manglende sletning af personoplysninger kan medføre bøde efter GDPR

    Datatilsynet indstiller møbelvirksomheden ID design til en bøde på 1,5 mio kr. for manglende sletning af oplysninger om ca. 385.000 kunder

    Læs mere
  • Nye Account Managers

    Vi har budt to nye profiler velkommen til Geomatic med ansættelsen af Morten de Renouard og Sebastian Petersen

    Læs mere
  • Nyt partnerskab skal styrke den datadrevne segmentering

    Wilke og Geomatic vil skabe bedre segmentering i den datadrevne marketingverden. Det skal ske ved at kombinere de to huses specialer i kvalitative og kvantitative metoder. Nets har testet og er begejstret.

    Læs mere
  • Derfor bør data være fundamentet i jeres kundesegmentering

    Kunder af i dag efterspørger individuelt tilpassede løsninger og indhold. Og de konverterer kun, når deres ønsker og behov imødekommes. For jer - som virksomhed - betyder det, at dyb kundeindsigt er alfa omega. Det er nemlig kun, når I har en solid forståelse af, hvem jeres kunder er, at I for alvor kan målrette alt lige fra marketing, kommunikation og produktudvalg til den enkelte. Når I så kender jeres kunder og retter jeres produkter, ydelser og marketing ind efter kundernes behov, jamen så er der også stor sandsynlighed for, at de også køber lige netop jeres produkt.

    Læs mere