Nyheder

  • Orientering om ændringer hos Geomatic

    Geomatic foretager større ændringer i vores strategi, og dermed tilpasser vi vores organisation.

    Læs mere
  • Nu forhandler Checkbiz det nordiske segmenteringsværktøj conzoom®

    Det svenske datahus Checkbiz tilføjer formidlingen af conzoom® til deres portefølje af data for at imødekomme markedets efterspørgsel på ikke bare hårde fakta og tal, men også de bløde værdier, der kendetegner de mennesker, de har i deres kundebaser. For Geomatic betyder det nye partnerskab en solid salgskanal på det svenske marked.

    Læs mere
  • Nu gør vi telemarketing lettere og billigere sammen med The Data Company | Geomatic

    I samarbejde med The Data Company har vi skabt et nyt setup til telemarketing, som på flere vigtige parametre giver dig mulighed for at optimere dine telemarketingprocesser og dermed din ROI. Vi gør det både lettere og billigere at udvælge segmenterede leads og få ringet på dem hurtigt, og vi rådgiver samtidig både strategisk og taktisk, så du kan få mest muligt ud af dine indsatser.

    Læs mere
  • Nye ejendomsvurderinger rammer inden for skiven | Geomatic

    Test viser: 6 af de 50.000 vejledende vurderinger på huse, som Vurderingsstyrelsen har lavet, stemmer i store træk overens med en række gratis vurderings-modeller på nettet

    Læs mere
  • Politikere, hjælp os med at undgå børn! | Geomatic

    Ingen annoncører forsøger bevidst at bryde markedsføringsloven og ramme børn med uanmodet markedsføring. Som det er i dag, kan det bare ikke undgås. Der er dog to muligheder for at ændre på den sag.

    Læs mere