Gode kundeemner giver høj konverteringsrate

Direct marketing og telemarketing kan skabe gode resultater og høje salgsrater, men det kan også være ineffektivt og dyrt i forhold til afkastet på salgsindsatsen. Det kan for eksempel skyldes, at jeres kundeemner er udvalgt tilfældigt og derfor ikke er en del af jeres definerede målgruppe

 

Det er elementer, der påvirker jeres kampagnes lønsomhed, fordi omkostningerne er unødvendigt høje. Med databaseret segmentering og fokus på de værdisegmenter, der er relevante for jeres virksomhed, kan I målrette jeres næste kampagne til præcis de kunder, som kunne være interesseret i jeres produkt

 

Vi trækker leads, der konverterer fra officielle, kvalitetssikrede registre, og vi kan segmentere dem ud fra talrige data, der bidrager til at løfte potentialet i hvert enkelt lead, du kontakter

 

Du kan bl.a. få segmenteret dine leads ud fra

conzoom®

conzoom® rummer 36 databaserede segmenter, som giver dig indsigt i dine kunder, styrker din markedsanalyse og optimerer din markedsføring - og findes i hele Norden

Læs mere

Skræddersyet segmentering

Din forretning er unik og det er dine kundesegmenter også. Vi hjælper dig med at identificere de relevante kundegrupper og beskrive dem ud fra de parametre, der hjælper dig til at træffe de rette forretningsmæssige beslutninger

Læs mere

Variable

Gå på opdagelse i det digitale katalog, der viser det hyppigst anvendte udsnit af vores mere end 800 variable

Læs mere

Vi trækker leads, der konverterer fra officielle, kvalitetssikrede registre, og vi kan segmentere dem ud fra talrige data, der bidrager til at løfte potentialet i hvert enkelt lead, du kontakter

Vi guider dig også til at benytte de mest relevante data, så du får den bedst mulige konverteringsrate

Vi kender reglerne for direct marketing og telemarketing

Vi har solgt leads til markedsføring igennem mange år, og det gør vi altid med udgangspunkt i gældende lovgivning. Derfor følger der naturligvis rådgivning med, når vi sælger leads, så vi sikrer, at du får de helt rigtige emner til lige netop den kampagne, du planlægger

 

Desuden sikrer vi, at dine leads ikke står på Robinsonlisten (privatpersoner) eller er reklamebeskyttede (virksomheder), og vi arbejder løbende på at minimere risikoen for, at vores database ikke rummer børn og unge, døde eller fratrådte personer

 

Det er alt sammen faktorer, du som virksomhed har et juridisk ansvar for at undgå, så gør det let for dig selv ved at købe kundeemner, der tager højde for det. Så undgår du også klager og potentielt dårlig omtale

"Vi oplevede en salgsrate, der var fem gange så høj, når vi segmenterede ved hjælp af blandt andet conzoom®-data, sammenlignet med at ringe ud til tilfældige"

- Jonas Nørgaard, Data Scientist, Berlingske
keyboard_arrow_rightLæs casen

Bliv klogere på juraen med vores juridiske vejledninger

Vores juridiske team udgiver også løbende juridiske notater og guides til ikke-jurister, hvor du kan blive klogere på de lovgivningsmæssige rammer for brugen af data til uanmodet markedsføring

 

keyboard_arrow_rightSe vores publikationer

Vi hjælper dig med at svare på modtagernes spørgsmål

Særligt efter GDPR og den nye Databeskyttelseslovs ikrafttræden henvender et stigende antal borgere sig, når de modtager uanmodet markedsføring. Vi hjælper dig med at svare på de allermest gængse spørgsmål fra modtagerne, så både du og de får et godt overblik over det juridiske grundlag for din kampagne

 

keyboard_arrow_rightBesøg vores site til borgere

Få markedets bedste leads til din DM/TM

Skriv dig op eller kontakt Tania Holm Linke direkte for at bestille dine leads

Tania Holm Linke portrait

Tania Holm Linke

Key Account Manager & Senior Consultant

+45 6043 3083

Linkedin

Tilmeld dig Geomatics nyhedsbrev