Cases

  • Berlingske: Sådan løftede vi salgsraten fem gange

    Gode kampagner fører til øget salg - udfordringen kan dog være at sikre lønsomheden blandt de nye kunder. Det er konklusionen efter Berlingske Medias forsøg med højkonverterbare leads, der desværre ikke fastholdt nok af de nye kunder

    Læs mere
  • danbolig: Den bløde historie fortalt med hårde data

    Når du køber en bolig, så køber du ikke bare mursten og parketgulve – du køber også et kvarter med tilhørende legekammerater, daginstitutioner og grønne områder. Det er dén historie, danbolig ønsker at fortælle på en ny platform - og benytte til at skabe interaktion og engangement blandt boligsælgerne

    Læs mere
  • Den svenske Hjerte-Lungefond: Vores donorers engagement steg med optimeret segmentering

    Den svenske Hjerte-Lungefond har med succes øget deres giveres engagement og fastholdelse ved at implementere en optimeret segmenteringsmodel, der blender deres interne data med relevante eksterne variable. Det giver dem en dybere indsigt i deres segmenter, og derfor også et bedre udgangspunkt for valg af content og distribueringen af det på tværs af medier

    Læs mere
  • Det Kongelige Teater: Responsrate på 14 % på direct mail-kampagne

    Det Kongelige Teater sendte ud til 25.000 udvalgte husstande. Kampagnen skulle sætte skub i salget til de 25 forestillinger af den stort opsatte ballet Svanesøen, der spillede i efteråret 2010 i Operaen på Holmen med plads til 1.200 publikummer hver aften. På trods af et relativt langt følgebrev, reagerede 14 % af modtagerne og klikkede ind på kampagnesitet

    Læs mere
  • Frelsens Hær: Retrify gør det lettere for os at finde de relevante data

    Alle hjælpeorganisationer ønsker at holde de administrative omkostninger nede, så der er flest mulige midler til hjælpearbejdet. Det gælder også Frelsens Hær, der med Retrify har effektiviseret flere arbejdsgange og højnet datakvaliteten

    Læs mere