Cases

  • Case: Sådan løftede Berlingske salgsraten fem gange | Geomatic

    Gode kampagner med kvalitetsleads fører til øget salg. Det er konklusionen efter Berlingskes forsøg med højkonverterbare leads

    Læs mere
  • Case: Den bløde historie fortalt med hårde data | Geomatic

    Danboligs "Vores nabolag" vandt sølv ved ECHO Awards​ 2018 i kategorien "Best Digital Destination". En smidig dataintegration bragte deres idé til live

    Læs mere
  • Case: Øget donor-engagement med optimeret segmentering | Geomatic

    Den svenske Hjerte-Lungefond implementerede en optimeret segmenteringsmodel og løftede engagementet blandt sine donorer markant

    Læs mere
  • Case: Responsrate på 14 % på direct mail-kampagne | Geomatic

    En segmenteret direct mail-kampagne hos Det Kongelige Teater resulterede i, at 14 % af modtagerne klikkede ind på kampagnesitet

    Læs mere
  • Case: Retrify gør det lettere at finde de relevante data | Geomatic

    Retrify hjælper Frelsens Hær med at holde de administrative omkostninger nede ved at effektivisere arbejdsgange og højne datakvaliteten

    Læs mere