Cases
-
Case: Sådan løftede Berlingske salgsraten fem gange | Geomatic
Gode kampagner med kvalitetsleads fører til øget salg. Det er konklusionen efter Berlingskes forsøg med højkonverterbare leads
Læs mere -
Case: Den bløde historie fortalt med hårde data | Geomatic
Danboligs "Vores nabolag" vandt sølv ved ECHO Awards 2018 i kategorien "Best Digital Destination". En smidig dataintegration bragte deres idé til live
Læs mere -
Case: Øget donor-engagement med optimeret segmentering | Geomatic
Den svenske Hjerte-Lungefond implementerede en optimeret segmenteringsmodel og løftede engagementet blandt sine donorer markant
Læs mere -
Case: Responsrate på 14 % på direct mail-kampagne | Geomatic
En segmenteret direct mail-kampagne hos Det Kongelige Teater resulterede i, at 14 % af modtagerne klikkede ind på kampagnesitet
Læs mere -
Case: Retrify gør det lettere at finde de relevante data | Geomatic
Retrify hjælper Frelsens Hær med at holde de administrative omkostninger nede ved at effektivisere arbejdsgange og højne datakvaliteten
Læs mere