Cases

  • danbolig: Den bløde historie fortalt med hårde data

    Når du køber en bolig, så køber du ikke bare mursten og parketgulve – du køber også et kvarter med tilhørende legekammerater, daginstitutioner og grønne områder. Det er dén historie, danbolig ønsker at fortælle på en ny platform - og benytte til at skabe interaktion og engangement blandt boligsælgerne

    Læs mere
  • Berlingske: Sådan løftede vi salgsraten fem gange

    Gode kampagner fører til øget salg - udfordringen kan dog være at sikre lønsomheden blandt de nye kunder. Det er konklusionen efter Berlingske Medias forsøg med højkonverterbare leads, der desværre ikke fastholdt nok af de nye kunder

    Læs mere
  • Coop: Opland afgør dagligvarekoncept

    Der er stor forskel på dagligvarekoncepterne hos Coop, og de appellerer hver især til forskellige målgrupper. Derfor har Coop været interesseret i at kende oplandet for hver butik indgående, og den opgave har vi været med til at løse for dagligvarevirksomheden med data om forbrugertyper

    Læs mere
  • Tryg: "Vi har løftet gennemsnitssalget blandt nye kunder 5 % i 2017 med hjælp fra data

    I Tryg er data en naturlig og vital del af det daglige arbejde til at sikre virksomhedens kommunikation med kundeemner og til at løfte salget. Data gør det nemlig muligt at få et indgående kendskab til forskellige kundesegmenter, og det kan mærkes på både salg og bundlinje

    Læs mere
  • Det Kongelige Teater: Responsrate på 14 % på direct mail-kampagne

    Det Kongelige Teater sendte ud til 25.000 udvalgte husstande. Kampagnen skulle sætte skub i salget til de 25 forestillinger af den stort opsatte ballet Svanesøen, der spillede i efteråret 2010 i Operaen på Holmen med plads til 1.200 publikummer hver aften. På trods af et relativt lange følgebrev, reagerede 14 % af modtagerne og klikkede ind på kampagnesitet

    Læs mere