Cases

  • Berlingske: Sådan løftede vi salgsraten fem gange | Geomatic

    Gode kampagner fører til øget salg - udfordringen kan dog være at sikre lønsomheden blandt de nye kunder. Det er konklusionen efter Berlingske Medias forsøg med højkonverterbare leads, der desværre ikke fastholdt nok af de nye kunder

    Læs mere
  • danbolig: Den bløde historie fortalt med hårde data | Geomatic

    Et nyt hus ikke bare mursten og parketgulve – det er også et kvarter med tilhørende legekammerater, daginstitutioner og grønne områder

    Læs mere
  • Donorers engagement steg med optimeret segmentering | Geomatic

    Se hvad der skete da den svenske Hjerte-Lungefond implementerede en optimeret segmenteringsmodel, der blendede deres interne data med relevante eksterne variable

    Læs mere
  • Det Kongelige Teater: Responsrate på 14 % på direct mail-kampagne | Geomatic

    Se hvordan en segmenteret direct mail-kampagne hos Det Kongelige Teater resulterede i at 14 % af modtagerne klikkede ind på kampagnesitet

    Læs mere
  • Frelsens Hær: Retrify gør det lettere for os at finde de relevante data | Geomatic

    Se hvordan Retrify hjalp Frelsens Hær med at holde de administrative omkostninger nede, samt effektiviseret flere arbejdsgange og højnet datakvaliteten

    Læs mere