Få mere loyale og lønsomme kunder

Vi har igennem mange år samarbejdet med teleselskaber om at levere data og analyser. Skal vi også hjælpe jer?

Skil dig ud med et stærk kundefokus

I et stærkt kompetitivt marked med få aktører, er forståelsen af kunden central for at kunne optimere kunderejsen og derved opbygge langvarige kunderelationer. Vi hjælper dig med at få adgang til relevante data, at holde dine eksisterende kundedata opdaterede og skabe skræddersyede segmenteringer, der giver dig den indsigt, der løfter lønsomheden, mindsker risk og churn og giver dine kunder en bedre oplevelse

Gå på opdagelse i en verden af data

 Du får det bedste beslutningsgrundlag med et 360° indblik i dine kunder. Det får du, når du kombinerer dine kundedata med relevante eksterne data og dermed får mere gennemarbejdede segmenteringsmodeller med mere præcise inddelinger

 

Vi har grupperet det hyppigst anvendte udsnit af vores mere end 800 variable i dette datakatalog efter hvilke udfordringer, de kan være med til at løse for din forretning. Alle variablene kan integreres i dit dataarbejde, og er du i tvivl, hjælper vi dig gerne med at finde frem til the right data. Gå på opdagelse i vores datakataloger for Danmark, Sverige, Norge og Finland og opdag, hvor meget viden, du kan lægge til dine egne kundedata

Datavask

Dine kundedata er kernen i dine analyser, marketing automation, effektivisering, automatisering eller til optimering af medlemsoplevelsen. Hvor godt er dit datagrundlag?

 

God datakvalitet kræver vedligeholdelse af dine kundedata, og det hjælper vi med, enten med ad hoc-datavaske eller et automatiseret setup: Vi vasker dine data op mod CPR-registret, for at få den højest mulige datakvalitet. Du får information om en kunde status i CPR (aktiv, død, udrejst, forsvunden), information om nyt navn, ny adresse samt en opdatering på om personen er markedsføringsbeskyttet på Robinsonlisten

 

En datavask mod CPR sikrer dig 

  • Den bedst mulige datakvalitet på navn, adresse, status og markedsføringsbeskyttelse
  • Håndtering af dobbeltnavne (Hans & Grethe Jensen)
  • Relevant metadata (dubletmarkering, matchkoder mm.)
  • Rapportering på datakvaliteten i kundedata

 

Er du i tvivl om hvor slemt det står til med datakvaliteten i din organisation, giver vores datakvalitetsrapport et gennemarbejdet og solidt grundlag for at forstå jeres egen datakvalitet og sammenhængen mellem data, datakvalitet og muligheden for at nå jeres mål

 

keyboard_arrow_rightLæs mere om datavask

Bliv opdateret dagligt på dine kunder med triggers

Geomatic Predict: Skræddersyede kundeanalyser med machine learning

Vi lægger vægt på, at dit dataarbejde skal skabe værdi for forretningen og din segmentering skal svare på de vigtigste spørgsmål for din forretning. Med Geomatic Predict bygger vi en skræddersyet model til dig, der beregner churn, risk, segmentering mv. med data blending og machine learning. Det giver dig den mest præcise analyse, du kan omsætte til action codes og indlejre i dit flow til både at optimere din forretningsudvikling, din kommunikation med kunderne på tværs af touch-points, mindske dine forretningsmæssige risici og forbedre ROI i din markedsføring

Vi arbejder med Alteryx og Tableau, og har dit bureau egen analyseafdeling, der selv arbejder i Alteryx, kan I let få adgang til vores data og modeller, med vores Geomatic Plug-in

 

Vi kan selvfølgelig også levere alle data i vores datakatalog til jeres analysearbejde som data dumps

Vi samarbejder allerede med

Få mere loyale og lønsomme kunder

Skriv dig op eller kontakt Jørgen Rossen direkte for rådgivning om, hvordan jeres dataarbejde kan optimeres

Jørgen Rossen portrait

Jørgen Rossen

MDM Sales Consultant

+45 2330 2693

Linkedin

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Måske vil du også finde disse sider interessante