
Få mere loyale og lønsomme kunder
Vi har igennem mange år samarbejdet med teleselskaber om at levere data og analyser. Skal vi også hjælpe jer?
Skil dig ud med et stærk kundefokus
I et stærkt kompetitivt marked med få aktører, er forståelsen af kunden central for at kunne optimere kunderejsen og derved opbygge langvarige kunderelationer. Vi hjælper dig med at få adgang til relevante data, at holde dine eksisterende kundedata opdaterede og skabe skræddersyede segmenteringer, der giver dig den indsigt, der løfter lønsomheden, mindsker risk og churn og giver dine kunder en bedre oplevelse
Gå på opdagelse i en verden af data
Du får det bedste beslutningsgrundlag med et 360° indblik i dine kunder. Det får du, når du kombinerer dine kundedata med relevante eksterne data og dermed får mere gennemarbejdede segmenteringsmodeller med mere præcise inddelinger
Vi har grupperet det hyppigst anvendte udsnit af vores mere end 800 variable i dette datakatalog efter hvilke udfordringer, de kan være med til at løse for din forretning. Alle variablene kan integreres i dit dataarbejde, og er du i tvivl, hjælper vi dig gerne med at finde frem til the right data. Gå på opdagelse i vores datakataloger for Danmark, Sverige, Norge og Finland og opdag, hvor meget viden, du kan lægge til dine egne kundedata

Datavask
Dine kundedata er kernen i dine analyser, marketing automation, effektivisering, automatisering eller til optimering af medlemsoplevelsen. Hvor godt er dit datagrundlag?
God datakvalitet kræver vedligeholdelse af dine kundedata, og det hjælper vi med, enten med ad hoc-datavaske eller et automatiseret setup: Vi vasker dine data op mod CPR-registret, for at få den højest mulige datakvalitet. Du får information om en kunde status i CPR (aktiv, død, udrejst, forsvunden), information om nyt navn, ny adresse samt en opdatering på om personen er markedsføringsbeskyttet på Robinsonlisten
En datavask mod CPR sikrer dig
- Den bedst mulige datakvalitet på navn, adresse, status og markedsføringsbeskyttelse
- Håndtering af dobbeltnavne (Hans & Grethe Jensen)
- Relevant metadata (dubletmarkering, matchkoder mm.)
- Rapportering på datakvaliteten i kundedata
Er du i tvivl om hvor slemt det står til med datakvaliteten i din organisation, giver vores datakvalitetsrapport et gennemarbejdet og solidt grundlag for at forstå jeres egen datakvalitet og sammenhængen mellem data, datakvalitet og muligheden for at nå jeres mål
keyboard_arrow_rightLæs mere om datavask
Bliv opdateret dagligt på dine kunder med triggers
Data Analytics Platform: Data science og ML
Med vores Data Analytics Platform kan vi sammen hjælpe din kunde fra big data til smart data. Platformen samler vores data lake, data blending og vores machine learning-drevne prædiktive modellering på én platform. Det forkorter din kundes time-to-market på deres prædiktive modellering og løfter deres data science
Vi arbejder med Alteryx og Tableau, og har dit bureau egen analyseafdeling, der selv arbejder i Alteryx, kan I let få adgang til vores data og modeller, med vores Geomatic Plug-in
Vi kan selvfølgelig også levere alle data i vores datakatalog til jeres analysearbejde som data dumps
Vi samarbejder allerede med
Få mere loyale og lønsomme kunder
Skriv dig op eller kontakt Jørgen Rossen direkte for rådgivning om, hvordan jeres dataarbejde kan optimeres
