
Telebranchen
Vi hjælper teleselskaber med data og analyser. Skal vi også hjælpe jer?
Skil dig ud med et stærk kundefokus
I et stærkt kompetitivt marked med få aktører, er forståelsen af kunden central for at kunne optimere kunderejsen og derved opbygge langvarige kunderelationer. Vi hjælper dig med at få adgang til relevante data, at holde dine eksisterende kundedata opdaterede og skabe skræddersyede segmenteringer, der giver dig den indsigt, der løfter lønsomheden, mindsker risk og churn og giver dine kunder en bedre oplevelse
Vi kan hjælpe jer med
Data
Vores data lake tæller 800+ tredjepartsvariable, bl.a. conzoom®, nummeroplysningsdata og demografiske variable, som I let og fleksibelt kan få adgang til
Datavask
Ingen kundeanalyser er bedre end de data, de baseres på. Vi vasker jeres data, så I kan få mere ud af dem - både som ad hoc eller i faste setups
Modeller & analyse
Få dybdegående indsigt i kundegrupper og potentialer med vores mange analysemodeller, der blender jeres data med vores og giver værdiskabende indsigt
Data lake: Gå på opdagelse i en verden af data
Du får det bedste beslutningsgrundlag med et 360° indblik i dine kunder. Det får du, når du kombinerer dine egne kundedata med relevante eksterne tredjepartsdata og dermed får mere gennemarbejdede segmenteringsmodeller med mere præcise inddelinger
Vi har grupperet det hyppigst anvendte udsnit af vores mere end 800 variable i dette datakatalog efter hvilke udfordringer, de kan være med til at løse for din forretning. Alle variablene kan integreres i dit dataarbejde, og er du i tvivl, hjælper vi dig gerne med at finde frem til the right data. Gå på opdagelse i vores datakataloger for Danmark, Sverige, Norge og Finland og opdag, hvor meget viden, du kan lægge til dine egne kundedata
Alle vores data er lette at tilgå via enten vores API, vores plug-in til Alteryx - eller som data dumps i de formater, der passer jer
Overse ikke det kommercielle potentiale, når dine kunder flytter sig
Med data triggers holder vi dig opdateret, når der sker ændringer i din kundes stamdata

Datavask
Dine kundedata er kernen i dine analyser, marketing automation, effektivisering, automatisering eller til optimering af kundeoplevelsen. Hvor godt er dit datagrundlag?
God datakvalitet kræver vedligeholdelse af dine kundedata, og det hjælper vi med, enten med ad hoc-datavaske eller et automatiseret setup: Vi vasker dine data op mod CPR-registret, for at få den højest mulige datakvalitet. Du får information om en kundes status i CPR (aktiv, død, udrejst, forsvunden), information om nyt navn, ny adresse samt en opdatering på, om personen er markedsføringsbeskyttet på Robinsonlisten
En datavask mod CPR sikrer dig
- Den bedst mulige datakvalitet på navn, adresse, status og markedsføringsbeskyttelse
- Håndtering af dobbeltnavne (Hans & Grethe Jensen)
- Relevant metadata (dubletmarkering, matchkoder mm.)
- Rapportering på datakvaliteten i kundedata
Er du i tvivl om hvor slemt det står til med datakvaliteten i din organisation, giver vores datakvalitetsanalyse et gennemarbejdet og solidt grundlag for at forstå jeres egen datakvalitet og sammenhængen mellem data, datakvalitet og muligheden for at nå jeres mål
Modeller og analyser: Data blending og kundeindsigter
Vi kan hjælpe jer med at bygge modeller og analyser til kundeindsigt, risk-beregninger, churn eller andre flows og algoritmer, der giver jer den indsigt, I har behov for
Vi tilbyder både vores standardiserede kundeanalyse, der giver et hurtigt indblik i demografien for jeres kunder eller skræddersyede modeller via vores Data Analytics Platform, der samler vores data lake, vores intelligente data blending-værktøjer og vores machine learning-drevne prædiktive modellering på én platform, der er designet til at forkorte din time-to-market på prædiktiv modellering
Vi samarbejder allerede med
Få mere loyale og lønsomme kunder
Skriv dig op eller ring til os på +45 7020 5046 for rådgivning om, hvordan vi kan hjælpe jer