
Retail
Du kender allerede dine kunders købemønstre, når de handler i din butik. Vi giver dig indblikket til at træffe beslutninger om prissætning, målgrupper, butiksplaceringer, markedsføring og strategi på
Kender du butiksoplandet?
Hvor åbner din nye butik?
Tilpas vareudbud og marketing til kunderne i oplandet til dine fysiske butikker
Dine butikkers oplande er unikke og derfor sælger dine varer også forskelligt i den enkelte butik. Ved at forstå dine butikkers salg i relation til de kunder, der bor i butikkens opland, får du grundlaget for at tilpasse butikkernes koncept, vareudbud og marketing, så de svarer til det behov, kunderne har
Vores områdeanalyse giver dig en dybdegående indsigt i potentialet i lokalområdet, når vi afdækker oplandets familietyper og deres karakteristika som segmenter. Så du kan tilpasse din butik og vælge de bedste nye butiksplaceringer, når du planlægger at åbne nye forretninger og videreudvikle de eksisterende
Forstå dine bedste kunder, forkæl dem og find flere af dem
Med vores kundeværdi-analyse supplerer vi den klassiske RFM-analyse med indsigt i værdigrupperne som kundesegmenter, når vi blender dine transaktionsdata med en række eksterne tredjepartsdata, der tegner et 360º portræt af dine kunder: Du får overblik over din markedspenetration og restpotentialet med udgangspunkt i din eksisterende kundebase og transaktionsdata. Den viden suppleres med viden om kundernes karakteristika inden for socioøkonomi, værdier og holdninger til forbrug og samfundet, så din kundesegmentering får større værdi og effekt
Få dit budskab set med optimeret markedsføring
Aktivér samme segmentering i både forretningsudvikling og marketing og opnå større effektivitet: Med en datadrevet segmentering sikrer du, at dine målgrupper kan identificeres på tværs af platforme og rammes på de helt rigtige tidspunkter, så dit budskab bliver set og husket
Segmenteret uadresseret distribution
Ram din målgruppe lige i postkassen: Der har aldrig været bedre muligheder for at segmentere adresseløse forsendelser; uanset om din målgruppe er defineret ud fra et conzoom®segment, en bestemt geografi, et økonomisk råderum eller familietype, kan du nå dem
Segmenterede leads til direct mail, telemarketing og digital annoncering
Vi trækker leads, der konverterer, fra officielle, kvalitetssikrede registre, og vi kan segmentere dem ud fra talrige data, der bidrager til at løfte potentialet i hvert enkelt lead, du kontakter
Vi samarbejder med
Få indsigten, der flytter din bundlinje
Skriv dig op eller ring til os på +45 7020 5046 for køb af datadrevne kundeanalyser og segmentering, der styrker din relevans for kunderne