NGOer

Vi hjælper NGO'er med bedre fundraising og frigørelse af ressourcer til velgørenhedsarbejdet, så de kan hjælpe flere. Skal vi også hjælpe jer?

Styrk relationen til dine givere med stærke segmenteringer

Skab større opbakning blandt flere og i længere tid ved at kende dine målgrupper bedre og optimér din datakvalitet, så du kan kommunikere aktuelt og relevant i de kanaler, de foretrækker

 

Vi kan hjælpe jer med

Leads til telemarketing, SMS & SoMe

Vores emner løfter din konverteringsrate og kan bruges på tværs af platforme

Data & dataekspertise

Vi hjælper jer med at få mest muligt ud af data med vores fleksible platforme og dataadgange og vores modeller til analyse af jeres donorer

Datavask

Vi vasker jeres data, så I kan få mere ud af dem- Vi tilbyder både ad hoc og faste setups

Kvalitetssikrede leads til telemarketing, SMS-push og SoMe-kampagner

Vi løfter dine SoMe-kampagner, telemarketing og SMS-indsamlinger med segmenterede og kvalitetssikrede emner. Med vores advanced leads kan vi segmentere endnu mere præcist end med vores almindelige segmenterede leads, når vi sammen med dig skræddersyr en scoringsmodel, der optimerer emneuniverset, og sikrer dig gode resultater - samt sikrer dig mod at ramme børn eller Robinsonmarkerede

 

Er du hyppig bruger, kan du få adgang til selvbetjeningsplatformen Geomatic Audience, hvor du nemt og hurtigt kan trække leads selv samt se data på kort. Og bruger du affiliate leads, hjælper vi dig gerne med at kvalitetssikre dem, så du undgår spild og at kontakte børn, afdøde eller virksomheder

Data & dataekspertise: Styrk relationen til jeres donorer

Vi hjælper jer med at få mest muligt ud af data med vores fleksible platforme og dataadgange og vores modeller til analyse af jeres donorer; vores standardiserede, datadrevne segmenteringsværktøj conzoom® giver jer indblik i jeres donorer som forbrugere og mennesker og hjælper jer med at identificere de segmenter, der er mest potentiale i for jer

 

Vi hjælper jer naturligvis også gerne med mere avanceret segmentering, fx skræddersyede segmenteringer via vores Data Analytics Platform, hvor vi kan blende jeres interne data med de eksterne tredjepartsdata i vores data lake, og derved skabe bespoke scoringsmodeller til reduktion af churn eller til øget loyalitet

Har I jeres eget data science-team?

Vi arbejder med Alteryx og Tableau, og har I egen analyseafdeling, der selv arbejder i Alteryx, kan I let få adgang til vores data og modeller, med vores Geomatic Plug-in

 

Vi kan selvfølgelig også levere alle data i vores nordiske data lake til jeres analysearbejde som data dumps

Case: Givernes engagement steg med optimeret segmentering

Den svenske Hjerte-Lungefond har med succes øget deres giveres engagement og fastholdelse ved at implementere en optimeret segmenteringsmodel, der blender deres interne data med relevante eksterne variable

”Et godt eksempel er, da vi ønskede at dele en historie omkring ny forskning inden for hjerte-karsygdomme. Vi brugte vores segmentering og conzoom® beskrivelserne til at planlægge, hvor vi skulle dele historien, og hvordan vi skulle fortælle den, hvilket førte til signifikant flere visninger og højere klikrater end tidligere”

- Sofie Redzematovic, Business Developer, Den svenske Hjerte-Lungefond
keyboard_arrow_rightLæs casen

Datavask

Dine giver- og medlemsdata er kernen i dine analyser, marketing automation, effektivisering, automatisering eller til optimering af medlemsoplevelsen. Hvor godt er dit datagrundlag?

 

God datakvalitet kræver vedligeholdelse af dine medlemmers og giveres data, og det hjælper vi med, enten med ad hoc-datavaske eller et automatiseret setup: Vi vasker dine giver- og medlemsdata op mod CPR-registret, for at få den højest mulige datakvalitet. Du får information om en givers eller et medlems status i CPR (aktiv, død, udrejst, forsvunden), information om nyt navn, ny adresse samt en opdatering på om personen er markedsføringsbeskyttet på Robinsonlisten

En datavask mod CPR sikrer dig 

  • Den bedst mulige datakvalitet på navn, adresse, status og markedsføringsbeskyttelse
  • Håndtering af dobbeltnavne (Hans & Grethe Jensen)
  • Relevant metadata (dubletmarkering, matchkoder mm.)
  • Rapportering på datakvaliteten i medlemsdata

Er du i tvivl om hvor slemt det står til med datakvaliteten i din organisation, giver vores datakvalitetsanalyse et gennemarbejdet og solidt grundlag for at forstå jeres egen datakvalitet og sammenhængen mellem data, datakvalitet og muligheden for at nå jeres mål


 

Vi samarbejder allerede med

Få flere og bedre medlemmer og givere

Skriv dig op eller ring til os på +45 7020 5046 for rådgivning om, hvordan jeres emner, datakvalitet og segmentering kan optimeres

Får du ikke vores nyhedsbrev?

Måske vil du også finde disse sider interessante