Optimér kunderejsen og dataressourcerne

Vi hjælper de førende forsyningsvirksomheder med kvalitetsleads, master data management og kundeanalyser og -scoringer. Skal vi også hjælpe jer?

Skab wow-oplevelser for dine kunder med et godt kundekendskab

Styrk din position i markedet med et godt dataarbejde, du kan omsætte til proaktive og personaliserede kundeoplevelser, og minimér dine forretningsrisici med god master data management, risk og churn prediction

Kvalitetssikrede leads til DM, TM og SoMe

Direct mail og telemarketing kan skabe gode resultater og høje salgsrater, men det kan også være ineffektivt og dyrt i forhold til afkastet på salgsindsatsen. Det kan for eksempel skyldes, at jeres kundeemner er udvalgt tilfældigt, i en for bred målgruppe eller en upræcis geodemografi

 

Med vores Advanced Leads kan vi segmentere endnu mere præcist end med vores almindelige segmenterede leads, når vi sammen med dig skræddersyr en scoringsmodel, der optimerer emneuniverset

 

Er du hyppig bruger, kan du få adgang til selvbetjeningsplatformen conzoom®select, hvor du nemt og hurtigt kan trække leads selv

 

keyboard_arrow_rightLæs mere om leads

God master data management optimerer omkostninger og processer

Dine kundedata er kernen i dine analyser, marketing automation, effektivisering, automatisering eller til optimering af kundeoplevelsen. Hvor godt er dit datagrundlag egentligt? I hvilket system ligger master data og overføres opdateringer i dette til de øvrige? Hvad med GDPR? 

 

God master data management handler ikke kun om at få identificeret, struktureret, valideret og opdateret sine data; det handler også om at sørge for, at det store datakvalitetsprojekt kommer alle led i jeres processer til gode, for kun sådan får du det bedste udgangspunkt for at kunne bruge data til at optimere kunderejsen. Det omfatter både kvalitetssikring og screening af de nye kunder, der kommer ind og deres data, din vedligeholdelse af eksisterende kunders data med enten ad hoc-datavaske eller et automatiseret setup, at kunne reagere på det, når der sker noget nyt med kunden, når de flytter, der sker et dødsfald eller en konkurs, samt at kunne forebygge churn og forudsige eventuelle dårlige betalere

 

Er du i tvivl om hvor slemt det står til med datakvaliteten i din organisation, giver vores datakvalitetsrapport et gennemarbejdet og solidt grundlag for at forstå jeres egen datakvalitet og sammenhængen mellem data, datakvalitet og muligheden for at nå jeres forretningsmål

 

keyboard_arrow_rightLæs mere om vores MDM-løsninger

Andre forsyningsselskaber er især vilde med

Få data korrekt ind fra start med Retrify

Data Analytics Platform: Data science og ML

Med vores Data Analytics Platform kan vi sammen hjælpe din kunde fra big data til smart data. Platformen samler vores data lake, data blending og vores machine learning-drevne prædiktive modellering på én platform. Det forkorter din kundes time-to-market på deres prædiktive modellering og løfter deres data science

 

keyboard_arrow_rightLæs mere

 

Vi arbejder med Alteryx og Tableau, og har I egen analyseafdeling, der selv arbejder i Alteryx, kan I let få adgang til vores data og modeller med vores Geomatic Plug-in

 

Vi kan selvfølgelig også levere alle data i vores datakatalog til jeres analysearbejde som data dumps

Vi hjælper allerede

Opimér kundeoplevelsen og dataressourcerne

Skriv dig op eller kontakt Jørgen Rossen direkte for rådgivning om, hvordan jeres dataarbejde kan optimeres

Jørgen Rossen portrait

Jørgen Rossen

MDM Sales Consultant

+45 2330 2693

Linkedin

Får du ikke vores nyhedsbrev?

Måske vil du også finde disse sider interessante