Find de lønsomme kunder og få flere af dem

Vi hjælper allerede de største forsikringsselskaber med at finde de gode leads og at forstå deres kunder med data, kundeanalyser og -scoringer.
Skal vi også hjælpe jer?

Kvalitetsleads & ekspertviden om data og data science

Lad os bidrage til dine datadrevne analyse- og marketingprojekter og løft din konverteringsrate, mindsk churn og styrk kunderelationerne med kundeoplevelser og -pleje, der tager udgangspunkt i dem. Vi giver dig indsigten i dine kunder med kvalitetssikrede og segmenterede leads og skræddersyede modeller, der ved hjælp af machine learning og prædiktiv modellering skaber relevant og operationaliserbar indsigt. Og du kan få adgang til vores plug & play-løsninger i conzoom®select og Geomatic Analytics Gallery, og rådgiver dig om at optimere dataarbejdet, så det skaber størst mulig værdi på din bundlinje

Leads til DM, TM & SoMe

Et lead skal jo helst give forretning. Direct marketing kan skabe gode resultater og høje salgsrater, men gøres det ikke på en optimeret måde, kan det også være ineffektivt og dyrt i forhold til afkastet på salgsindsatsen. Vi leverer tre typer af optimerede lead set-ups, der alle har det tilfælles, at de er kvalitetssikrede af os, og kan implementeres på tværs af kanaler, så du får en større effekt. Alle tre løfter din konverteringsrate mærkbart, og du kan være i gang allerede i morgen - godt for dit salg og godt for din bundlinje

 

Advanced leads er det optimale for forsikringsbranchen

Som forsikringsselskab er vores advanced leads optimale, fordi vi skaber et skræddersyet emneunivers, hvor vi udarbejder en score ud fra de parametre, der er vigtige for din forretning. Det kan være dine bedste kunders tvillinger, eller det kan være emneuniverser, der bygges op af de unikke parametre, du vælger ved hjælp af prædiktive modeller. Vi arbejder med to metoder til at skabe advanced leads: En prædiktiv model og en ekspertmodel. Begge modeller opbygges ved hjælp af de variable, du bestiller og vi beregner derefter en score

Advanced leads med en prædiktiv model

Med en prædiktiv model sikrer vi, at dit emneunivers ikke indskrænkes, men optimerer det, så irrelevante leads frasorteres

 

En prædiktiv model kan bygges, hvis du har et kendt mål-parameter, der skal scores på eller du har viden om, hvem der konverterer og hvem, der ikke gør fra tidligere kampagner. Det kan være, at nogle segmenter kan udelukkes, mens andre skal dyrkes. I den prædiktive model indlejrer vi alle vores data - gerne i kombination med dine, hvor det giver mening - i en beregning af, hvilke emner, der har størst sandsynlighed for at have interesse i dit produkt

Advanced leads med en ekspertmodel

Med en ekspertmodel udvider vi dit emneunivers uden at fylde det med irrelevante leads

 

En ekspertmodel er også en prædiktiv model og opbygges, når der ikke er et kendt mål-parameter at score på, men modellen i stedet opbygges ud fra de variable, vi forventer påvirker en bestemt adfærd og derved opbygger et "best guess". At et parameter er ukendt kan enten skyldes, at den variabel, du gerne vil score ud fra, ikke findes i et nationalt register, eller ikke kan tilgås i en høj nok kvalitet. Men der kan være andre variable, der kan kvalificere en segmentering på alder, fx fornavnsanalyse

conzoom®select: Kvalitetssikrede leads let og hurtigt

Er du hyppig bruger af leads, kan du få adgang til selvbetjeningsplatformen conzoom®select, hvor du nemt og hurtigt kan trække leads selv. Alle leads i vores løsning er kvalitetssikrede; vi frasorterer Robinsonmarkerede og har desuden en optimeringsprocedure for at sikre, at et lead ikke er et barn eller en afdød. Og du kan naturligvis også få din scoring til advanced leads lagt ind i conzoom®select

 

keyboard_arrow_rightLæs mere om vores lead-setups

Affiliate leads? Lad os kvalitetssikre dem

Gå på opdagelse i en verden af data

 Du får det bedste beslutningsgrundlag med et 360° indblik i dine kunder. Det får du, når du kombinerer dine kundedata med relevante eksterne data og dermed får mere gennemarbejdede segmenteringsmodeller med mere præcise inddelinger

 

Vi har grupperet det hyppigst anvendte udsnit af vores mere end 800 variable i vores datakataloger efter hvilke udfordringer, de kan være med til at løse for din forretning. Alle variablene kan integreres i dit dataarbejde, og er du i tvivl, hjælper vi dig gerne med at finde frem til the right data. Gå på opdagelse i vores datakataloger for Danmark, Sverige, Norge og Finland og opdag, hvor meget viden, du kan lægge til dine egne kundedata

Geomatic Predict: Skræddersyede kundeanalyser med machine learning

Vi lægger vægt på, at dit dataarbejde skal skabe værdi for forretningen og din segmentering skal svare på de vigtigste spørgsmål for din forretning. Med Geomatic Predict bygger vi en skræddersyet model til dig, der beregner churn, risk, segmentering mv. med data blending og machine learning. Det giver dig den mest præcise analyse, du kan omsætte til action codes og indlejre i dit flow til både at optimere din forretningsudvikling, din kommunikation med kunderne på tværs af touch-points, mindske dine forretningsmæssige risici og forbedre ROI i din markedsføring

Vi arbejder med Alteryx og Tableau, og har I egen analyseafdeling, der selv arbejder i Alteryx, kan I let få adgang til vores data og modeller med vores Geomatic Plug-in

 

Vi kan selvfølgelig også levere alle data i vores datakatalog til jeres analysearbejde som data dumps

Vi samarbejder allerede med

"Vi har løftet gennemsnitssalget blandt nye kunder 5 % i 2017 med hjælp fra data"

- Jørgen Thau, Tryg
keyboard_arrow_rightLæs casen

Find de lønsomme kunder og få flere af dem

Skriv dig op eller kontakt Morten de Renouard direkte for bestilling eller rådgivning om, hvordan jeres dataarbejde kan optimeres

Morten de Renouard portrait

Morten de Renouard

Senior Account Manager

+45 2675 0454

Linkedin

Får du ikke vores nyhedsbrev?

Måske vil du også finde disse sider interessante