Formål
Øge konverteringsraten på nye forsikringer til unge
Vi har indgået nyt partnerskab med The Data Company med det formål at revitalisere telemarketing-disciplinen og give dig højere konverteringsrater og bedre ROI på dine telemarketing-, salgs- og marketingaktiviteter.
Del artikel:Alt for mange dårlige leads udgør alt for høje omkostninger for de virksomheder, som arbejder med telemarketing. Det er ganske enkelt både spild af tid og penge at ringe op til nogen, for at sælge et produkt eller medlemskab, hvis ikke vedkommende er inden for skiven af, hvad vi har defineret som den rette målgruppe.
For at hjælpe til at reducere omkostningerne forbundet med at hverve en ny kunde eller medlem via telemarketing, har vi og The Data Company indgået et partnerskab, hvor vi i fællesskab tilbyder markedet en mere data- og indsigtsdrevet måde at tilgå emneudvælgelsen og selve telemarketingindsatsen på.
Partnerskabet forener vores og The Data Companys kompetencer: Vi assisterer dig med at forstå din målgruppe ud fra geo-, demo- og psykografiske variable, og du udvælger herefter de segmenteringskriterier, du vil udvælge dine leads til dine telemarketing-kampagner på baggrund af.
Vi sørger selvfølgelig for, at alle leads fra teledata sendes igennem vores kvalitetssikringsproces, hvorved vi både hjælper dig med at undgå at ringe til personer på Robinsonlisten, døde eller børn.
Læs også: Nu gør vi telemarketing lettere og billigere sammen med The Data Company
Herefter tilbyder The Data Company et setup, som kobles på selve telemarketing-aktiviteten, så data om hvilke emner, som konverterer og ikke konverterer, løber tilbage i en dashboard-løsning, hvor det visualiseres, hvilken emne-profil, som i realtime performer bedst ude i call-centrene. Dette giver en mulighed for agilt at justere på segmenteringskriterierne ud fra indsigten i, hvordan de allerede kontaktede leads performer.
Dette nye datadrevne emneudvælgelses-setup giver dermed alle muligheder for at optimere din telemarketingindsats og dermed reducere omkostninger og øge både effektiviteten og bundlinjen på aktiviteterne.
For de virksomheder, som ikke anvender leads fra teledata, men som i stedet køber affiliate leads, og generer leads fra andre kampagneaktiviteter, er der også mulighed for at sende disse leads hurtigt og nemt ind igennem samme dashboard-setup, så profilen på de dårligst performende leads kan etableres. På den måde kan der allerede i indkøbet af affiliate leads, optimeres ved at afvise leads med en profil, som ligger tæt op ad profilen på de leads med for lav konverteringsrate.
Det giver dig mulighed for at opnå betragtelige besparelser på indkøb af leads, og dermed adgang til vital optimering af den del af processen også.
Det nye setup kan desuden integreres ind i alle dialere, CRM- og ERP-systemer, og der er derfor stadig garanti for hurtig og gnidningsfri levering af leads fra de kommer ind, til de bliver skudt videre ud til en callcenter-medarbejder, som sidder klar til at gå i dialog med en potentiel kunde.
Prissætningen på det nye setup som leveres i samarbejde med The Data Company og Geomatic, er baseret på et månedligt abonnomentsfee med udgangspunkt i det månedlige emnebehov.
Vil du høre mere, kan du kontakte os på +45 7020 5046 eller læse mere om vores setup med The Data Company her
Formål
Øge konverteringsraten på nye forsikringer til unge
Unge lejere under uddannelse, der for nyligt har skiftet adresse. Segmentet identficeres med vores data
Præcist segmenteret telemarketing-kampagne eksekveret af The Data Company