B2C-virksomheders indsamling og brug af data

154 respondenter fra danske og svenske B2C-virksomheder har svaret på 20 spørgsmål om deres indsamling og brug af data, der relaterer sig til deres kunder.  Læs analysen og benchmark din egen virksomhed på spørgsmål som vigtigheden af data, indsamling og ikke mindst din organisations brug af data

3 spørgsmål, du får svar på

 

1. Hvordan vurderer B2C-virksomhederne vigtigheden af data?

Data er meget omtalte, men det er jo ikke i sig selv det samme som, at de er vigtige. Vi har derfor spurgt danske og svenske B2C-virksomheder om, hvor vigtige de egentlig synes, at indsamling og brug af kunderelaterede data er for bl.a. virksomhedens vækst og udvikling

 

2. Hvordan vurderer B2C-virksomhederne deres indsamling og brug af data?

Vi har også bedt dem evaluere deres eget dataarbejde fra indsamling til vedligeholdelse og brug af de kunderelaterede data, både i sig selv og i forhold til deres konkurrenter og markedet generelt

 

3. Hvordan kan du blive (endnu) bedre til værdiskabende dataarbejde?

Det værdiskabende dataarbejde er dét, du kan måle på bundlinjen; det giver dig en højere konverteringsrate, en højere retention-rate og/eller en meromsætning per kunde. Som så meget andet kræver værdiskabende dataarbejde prioritering af både tid, penge og – hvis man ikke har kompetencerne in-house – en god samarbejdspartner. Vi giver dig 5 gode råd til værdiskabende dataarbejde baseret på baggrund af de 5 typiske faldgruber, undersøgelsen afslører

 

Download analysen

Når du afgiver ovenstående information, giver du samtidig Geomatic tilladelse til at opbevare dine kontaktdata, samt til at benytte data til at sende dig nyhedsbreve, invitationer til events og markedsføring. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at benytte frameldingslinket i mailene, du modtager eller ved at kontakte os på info@geomatic.dk

Key results

Analysearbejde, der kan mærkes på bundlinjen

Skriv dig op eller kontakt Oliver Newton direkte for rådgivning og løsninger til dataarbejde og segmentering, der styrker din forretning

Oliver Newton portrait

Oliver Newton

Key Account Manager

+45 5183 9125

Linkedin

Får du ikke vores nyhedsbrev?