Nyheder


  • danbolig går nye dataveje

    En ny digital platform fra Danbolig sætter fokus på nabolaget – og ikke bare på kvadratmetre, indretning og tilstandsrapporter. Systemet bygger bl.a. på data fra Geomatic - og Magnetix er bureau-partner.

    Læs mere
  • Nyt boligværktøj viser, om dine kommende naboer elsker Netflix eller havearbejde

    De bløde værdier i lokalområdet er vigtige for boligkøberne, mener Danbolig, som vil gøre mere information tilgængelig om forskellige kvarterer. Med onlineværktøjet "Vores nabolag" kan boligkøbere læse om alt fra antallet af skoler til beboernes forbrugsvaner

    Læs mere
  • Er uanmodet direct marketing lovligt?

    Nye love og EU-forordninger skyller ind over marketingbranchen og stiller nye krav til permissions, indsamling og opbevaring af personhenførbare data. En gammel afgørelse fra Datatilsynet, som branchen har ignoreret i 13 år, spøger nu i kulissen og truer hele direct marketing-disciplinen på grund af nye, tårnhøje bødesatser.

    Læs mere
  • Hallo: Tilbudsaviserne lever

    Mens postomdelingen lider, så ser det lysere ud for hustandsomdelingen af reklamer. Efter mange år med et stigende antal tilmeldte til ”Nej tak”-ordningen er kurven fladet ud, og branchen ser lyst på fremtiden for den gode gamle tilbudsavis.

    Læs mere
  • Customer Insight Forum 2017: Indsigt, der driver din forretning frem

    Vi sætter med årets forum fokus på indsigt, der driver forretningen frem med et stærkt program, der viser eksempler på virksomheder, der med succes har udviklet forretning på baggrund af den indsigt, de har opnået via deres segmentering. Vi giver dig også konkrete værktøjer, du kan bruge til at styrke dataarbejdet i din egen organisation.

    Læs mere