Selvstændig, ansvarsbevidst og dynamisk studerende

Geomatic leverer som data- og analysehus indsigt og segmentering til en bred vifte af B2C-virksomheder i Norden fra banker og forsikringsselskaber, til detail-, tele- og energisektoren samt offentlige organisationer. Vi er i hastig vækst og har derfor brug for at udvide vores marketingteam med et ekstra sæt hænder, der kan være med til at sikre, at vi får kommunikeret vores løsninger til markedet.

 

Vi søger derfor en studerende til vores MarCom-team, som har:

  • Erfaring inden for kampagneeksekvering på LinkedIn og andre platforme
  • Et godt kendskab til kampagnemåling, Google Adwords, LinkedIn, Google Analytics
  • Et engagement, der kommer til udtryk i form af kreative idéer til udvikling af kampagner og andre tiltag

 

Vi tilbyder:

  • Fagligt miljø med plads til idéer, kreative indslag og et højt tempo
  • Gode kolleger i et ungt team med en ærlig og uhøjtidelig tone
  • Mulighed for at præge egne opgaver
  • Mulighed for fastansættelse efter endt uddannelse

 

Det er en fordel, hvis du har et basalt kendskab til Illustrator/InDesign, men det er ikke et krav.

 

Vi lægger vægt på din erfaring inden for B2B-marketing og søger ideelt en kandidat, der er i gang med overbygningen på sin uddannelse, som vi kan se et potentiale i at have et langvarigt samarbejde med. Det er mindre vigtigt, hvad din studieretning er.

 

Vi forventer, at du kan arbejde 15-20 timer om ugen, men vi er også meget fleksible i eksamens- og ferieperioder.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jeanette Mayland Olsen på telefon

+45 2662 2330. Send gerne din ansøgning og CV til job@geomatic.dk.