Få flere gode kunder med en datadrevet tilgang

 

Forstå potentialet i dit opland og tilpas butiksplaceringer og vareudbud til kundernes præferencer.
Vi leverer indsigten, der driver din forretning frem

 

Oliver Newton

Key Account Manager

+45 5183 9125

Få flere og bedre kunder

Oliver Newton taler gerne med dig om, hvordan databaseret segmentering styrker jeres relevans for kunderne

person_outline
mail_outline
phone

Tilpas forretningen til kunderne i oplandet

Alle butiksoplande er unikke og vi analyserer dine, så du får en dybdegående indsigt i potentialet i lokalområdet, når vi afdækker købsfrekvens, værdi og kundeadfærd. Så du kan tilpasse din butik og vælge de bedste nye placeringer, når du planlægger at åbne nye forretninger og videreudvikle de eksisterende.

Opland afgør butikskoncept hos Coop 

"I Coop giver big data os mulighed for, at vi kan få et samlet billede af alle de kunder, der kommer til at handle i vores butikker og derfor kan vi også bedre forsyne dem med de varer, som passer til netop dette område"

- Erhard Nielsen, Coop

Styrk salget med et bedre kundekendskab

Få overblik over din markedspenetration og restpotentialet med udgangpunkt i din kundebase eller  oplandet til dine forretninger. Vi hjælper dig med at udvide dit kendskab til kunderne ved at supplere din eksisterende viden med nye indsigter, så din kundesegmentering får større værdi og effekt.

Datadrevet kundesegmentering løfter salget hos Tryg 

"Prioritering af emner ud fra modellerne har ikke alene været med til at løfte kontaktraten og gennemsnitssalget pr. kunde men også sikret en bedre lønsomhed på de nye kunder"

- Jørgen Thau, Tryg

Få dit budskab set med optimeret markedsføring

Aktivér samme segmentering i både forretningsudvikling og marketing og opnå større effektivitet: Med en datadrevet segmentering sikrer du, at dine målgrupper kan identificeres på tværs af platforme og rammes på de helt rigtige tidspunkter, så dit budskab bliver set og husket.

Åbningsrate på over 50 % på elektronisk markedsføring hos EnergiMidt

"Salgsarbejdet er blevet lettere, responsraterne højere og omkostningerne er faldet. Alt sammen på basis af opdaterede og berigede kundedata. Det gælder ikke alene kunderne, der opfatter EnergiMidt som mere seriøs og nærværende; det glæder i høj grad også medarbejdere med kundekontakt"

- Mille Just, EnergiMidt

Vi styrker også dataarbejdet og kundekendskabet hos