BLIV MERE MÅLRETTET MED SEGMENTEREDE
ADRESSELØSE FORSENDELSER

Du har bedre muligheder end nogensinde før for at segmentere dine adresseløse forsendelser

 

Segmenteret husstandsomdeling

Der har aldrig været bedre muligheder for at segmentere adresseløse forsendelser; uanset om din målgruppe er defineret ud fra et conzoom®segment, en bestemt geografi, et økonomisk råderum eller familietype, kan du nå dem.

 

Ejendomsværdi

Med udgangspunkt i Geomatics egen ejendomsværdivurdering værdisættes alle ejerboliger månedligt.

Så er din målgruppe fx defineret ud fra en syv- eller ottecifret ejendomsværdi, finder vi dit segment og sorterer de irrelevante husstande fra.

Familietype

Uanset om din målgruppe er unge, par eller enlige, har børn eller er seniorer, finder vi de mest relevante husstande og sorterer resten fra. 

Vores familietypemodel er udviklet til netop at optimere sandsynligheden for, at du rammer modtagere i den livsfase, der er allermest relevant for dit produkt.

Sommerhusejer

Sommerhuspostkasser er jo en sæsonvare, så vi finder sommerhusejerne på helårsadressen. Så dine varer bliver markedsført til de husstande, der er mest interesserede.

Erhvervsdrivende fra hjemmeadressen

Rigtig mange danskere driver erhverv fra deres private adresse. Vi finder alle dem med et CVR-nummer og sorterer dem også gerne ud fra branche eller alderen på virksomheden. Måske er dit produkt ideelt til de nystartede virksomheder?

conzoom®

Du kan selvfølgelig også stadig segmentere dine adresseløse forsendelser med conzoom®. Har du segmenteret dine kunder med et andet segmenteringsværktøj, hjælper vi dig med at oversætte dine segmenter til conzoom®

Læs meget mere om conzoom® her

Få dine segmenterede adresseløse forsendelser bragt ud af

 

 

Fk Logo Uden Space

Tilbudsaviserne lever endnu

Andelen af husstande, der fravælger reklamer i postkassen har været længe været stigende. Men i det seneste års tid er tallet stagneret, og det er stadig muligt at ramme mange husstande med sit budskab, selvom nej tak'erne frasorteres.

Vi har samlet et overblik over andelen inden for hvert conzoom®segment, der fortsat kan modtage dit budskab med en adresseløs-kampagne, så du kan få en fornemmelse af, hvad vi mener, når vi siger, at tilbudsaviserne lever endnu.

Vil du lære et segment bedre at kende, skal du blot klikke på søjlen for at springe til en beskrivelse af segmentet (bedst at se på fra desktop).

Tania Holm Linke

Key Account Manager & Senior Consultant

+45 6043 3083

Segmentér din næste adresseløs-kampagne

Tania Holm Linke taler gerne med dig om, hvordan du rammer din målgruppe lige i postkassen

person_outline
mail_outline
phone

Tilmeld dig Geomatics nyhedsbrev