UADRESSERET DISTRIBUTION

Ram din målgruppe lige i postkassen: Der har aldrig været bedre muligheder for at segmentere adresseløse forsendelser; uanset om din målgruppe er defineret ud fra et conzoom®segment, en bestemt geografi, et økonomisk råderum eller familietype, kan du nå dem

Segmentér modtagerne ud fra data om

Demografi

Uanset om din målgruppe er unge, par eller enlige, har børn, er højtuddannede eller har en gennemsnitsindkomst, finder vi de mest relevante husstande og sorterer resten fra

 

Vores demografiske variable optimerer nemlig sandsynligheden for, at du rammer modtagere med den demografiske profil, der er allermest relevant for dit produkt

 

Segmentér dine modtagere ud fra

  • Alder
  • Beskæftigelse 
  • Bilrådighed
  • Børn
  • Civilstand
  • Formue
  • Indkomst
  • Sommerhusejer
  • Uddannelse

Geografi

Definér din målgruppe geografisk, så dine adresseløse forsendelser kun lander i de relevante postkasser

 

Vi kan afgrænse distributionen ud fra

  • Region
  • Kommune
  • Postnummer
  • Sogn
  • Eller dine egne geometrier

 

Husstandens karakteristika

Definér din målgruppe på baggrund af en række forskellige data om deres boligs karakteristika, så du kan rammer fx boligejere, ældre lejligheder, eller særligt store boliger

 

Du kan definere din målgruppe ud fra

  • Boligens alder
  • Boligstørrelse
  • Boligtype
  • Brændeovn i husstand
  • Ejerforhold
  • Husets alder
  • Opførelsesår
  • Opvarmningsform
  • Tagmateriale

Erhvervsdrivende fra hjemmeadressen

Rigtig mange danskere driver erhverv fra deres private adresse. Vi finder alle dem med et CVR-nummer og sorterer dem også gerne ud fra branche eller alderen på virksomheden. Måske er dit produkt ideelt til de nystartede virksomheder?

conzoom®

Du kan selvfølgelig også stadig segmentere dine adresseløse forsendelser med conzoom®. Har du segmenteret dine kunder med et andet segmenteringsværktøj, hjælper vi dig med at oversætte dine segmenter til conzoom®

 

keyboard_arrow_right Læs mere om conzoom®

Tania Holm Linke

Key Account Manager & Senior Consultant

+45 6043 3083

Segmentér din næste husstandsomdelte kampagne

Tania Holm Linke hjælper dig med at ramme din målgruppe lige i postkassen

person_outline
mail_outline
phone

Tilmeld dig Geomatics nyhedsbrev

Vi samarbejder om uadresseret distribution med

 

Fk Logo Uden Space

”Uadresseret distribution er et meget effektivt og prisvenligt medie, som forbrugeren vurderer som deres væsentligste medie. Har man en afgrænset målgruppe, kan man med fordel vælge en segmenteret omdeling, hvor man optimerer distributionen og dermed kun rammer sin målgruppe”

- Gitte Springborg, FK Distribution

Så mange modtagere kan du nå

Andelen af husstande, der fravælger reklamer i postkassen har længe været stigende. Men i det seneste års tid er tallet stagneret, og det er stadig muligt at ramme mange husstande med sit budskab, selvom nej tak'erne frasorteres.

Vi har samlet et overblik over andelen inden for hvert conzoom®segment, der fortsat kan modtage dit budskab med en adresseløs-kampagne, så du kan få en fornemmelse af, hvad vi mener, når vi siger, at tilbudsaviserne lever endnu.

Vil du lære et segment bedre at kende, skal du blot klikke på søjlen for at springe til en beskrivelse af segmentet. Dashboardet er bedst at se på fra desktop