FK Distribution og Geomatic i nyt samarbejde om segmentering af adresseløse forsendelser

Del artikel:

B2C-annoncørerne kan se frem til nye stærke segmenteringsmuligheder, når FK Distribution og Geomatic ved årsskiftet igangsætter samarbejdet om at levere adresseløse forsendelser til kunder med markedets stærkeste segmenteringsværktøjer.

 

Vi glæder os meget til at kunne tilbyde vores kunder segmentering af deres adresseløse forsendelser ud fra conzoom® og en lang række andre variable

- Gitte Springborg, Analysechef, FK Distribution

 

Samarbejdet betyder, at de mange millioner årlige forsendelser, FK Distribution leverer i danskernes postkasser, vil kunne segmenteres meget præcist.

 

conzoom® fortsat den markedsledende segmentering på adresseløse forsendelser

Mange annoncører har været afventende siden udmeldingen om, at PostNord pr. 1. januar 2018 indstiller omdelingen af adresseløse forsendelser, og udsigten til dermed ikke at kunne segmentere med hjælp fra conzoom®. Derfor glæder det begge parter, at de med det ny indgåede samarbejde kan vise markedet, at adresseløse forsendelser fortsat er en væsentlig markedsføringskanal, og at de også fremover kan segmentere gennem FK Distribution – og nu med conzoom®.

 

conzoom® og de variable, vi modellerer og arbejder med, er bedre end nogensinde før, og vi ser frem til at tilbyde dem til markedet i samarbejde med FK Distribution som eksklusiv segmenteringspartner

- Jonas Stone-Bjarup, kommerciel direktør, Geomatic

 

Han understreger desuden, at annoncører, der tidligere har brugt andre klassifikationssystemer vil kunne få oversat sine kundesegmenter til conzoom®